logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona główna serwisu Dobreprogramy

  PR 15.06.2018, przeczytano 1006 razy
Rafał Warecki

Nowoczesny wygląd, Big Data, formaty reklamowe związane z kontentem i tryb nocny. To kilka nowości z odmienionej strony głównej dobreprogramy.pl – serwisu o branży technologicznej z aktywną społecznością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-glowna-serwisu-dobreprogramy,36905,artykul.html

Stronę główną dobreprogramy.pl miesięcznie odwiedza nawet milion unikalnych użytkowników. Nową wersję zaprojektowano z myślą o komforcie korzystania oraz poprawie jakości ruchu w serwisie. Oprócz nowocześniejszej szaty graficznej na stronie pojawiły się elementy oparte na rozwiązaniach Big Data, które dopasowują najciekawsze treści dla użytkowników.

Wraz z uruchomieniem nowej strony głównej, dobreprogramy.pl eksponują niedawno powstałe sekcje, takie jak: TechMoto, SmartDom i Gaming. Uruchomiono również nowe formaty reklamowe, które skupiają się wokół kontentu. W serwisie pojawił się także tryb nocny umożliwiający komfortowe czytanie treści przy słabym oświetleniu.

– Postawiliśmy na wyważoną integrację tematyczną z ekosystemem obszaru Nowych Technologii w Wirtualnej Polsce. Chcemy wzajemnie się uzupełniać i zapewniać najszersze na rynku spektrum tematyczne z branży technologicznej w najlepszym wydaniu – mówi Rafał Warecki, prezes spółki dobreprogramy, wcześniej dyrektor obszarów technologicznych i motoryzacyjnych w WP. – Chcemy opowiadać o oprogramowaniu wszędzie, gdzie ono dzisiaj jest – dodaje.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764