logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

  PR 08.10.2018, przeczytano 159 razy
ilustracjastrzałka

WP wystartowała z nową Stroną Główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom daje większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-glowna-wirtualnej-polski,379662,artykul.html

Układ graficzny nowej Strony Głównej został rozszerzony i oczyszczony. Uzyskana w ten sposób przestrzeń wpływa na przejrzystość i czytelność tekstów, grafik i reklam. Na samej górze strony wyeksponowano moduł, którego zadaniem jest emisja programów na żywo oraz prezentowanie własnych produkcji wideo.

– Uważnie i z szacunkiem słuchamy opinii naszych użytkowników. Myślę, że właśnie dlatego Strona Główna WP jest największa w Polsce. W tym duchu zrobiliśmy zmianę. Dajemy użytkownikom więcej przestrzeni, lepszy dostęp do użytecznych narzędzi, szybkość, ofertę wideo – mówi Krzysztof Majak, szef Strony Głównej Wirtualnej Polski.

– Nowa Strona Główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych. Reklamodawcy mają nowe formaty i technologię nie do pobicia na rynku wydawców. Nasze zespoły wykonały niesamowitą pracę. Jestem im bardzo wdzięczny – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Zmiany przeszła również siatka reklamowa. Jej kształt opracowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads oraz na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród użytkowników i klientów. Nowa wersja jest bardziej przyjazna dla użytkowników, przy czym partnerom daje nowe możliwości. Należą do nich m.in. nowe placementy reklamowe, które idealnie dopasowano do layoutu strony. Wprowadzenie nowej siatki ma istotny wpływ na podnoszenie parametrów jakościowych, takich jak viewability. Już teraz 93% kampanii w WP realizowanych jest w modelu vCPM. Strona Główna Wirtualnej Polski zyskała lekki układ wyświetlanych informacji przy zapewnieniu szybkości ładowania kontentu, jest w tej chwili trzykrotnie „lżejsza” od poprzedniej.

– Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania. Technologicznie wyprzedzamy konkurencję. To też odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy u nas realizują precyzyjne, jakościowe kampanie. Oczywiście trwają też prace nad wersją mobile, tutaj zmian trzeba spodziewać się w najbliższych miesiącach – mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie. Stronę Główną odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników i jest to o 11% więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764