logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

  PR 08.10.2018, przeczytano 267 razy
ilustracjastrzałka

WP wystartowała z nową Stroną Główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom daje większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-glowna-wirtualnej-polski,379662,artykul.html

Układ graficzny nowej Strony Głównej został rozszerzony i oczyszczony. Uzyskana w ten sposób przestrzeń wpływa na przejrzystość i czytelność tekstów, grafik i reklam. Na samej górze strony wyeksponowano moduł, którego zadaniem jest emisja programów na żywo oraz prezentowanie własnych produkcji wideo.

– Uważnie i z szacunkiem słuchamy opinii naszych użytkowników. Myślę, że właśnie dlatego Strona Główna WP jest największa w Polsce. W tym duchu zrobiliśmy zmianę. Dajemy użytkownikom więcej przestrzeni, lepszy dostęp do użytecznych narzędzi, szybkość, ofertę wideo – mówi Krzysztof Majak, szef Strony Głównej Wirtualnej Polski.

– Nowa Strona Główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych. Reklamodawcy mają nowe formaty i technologię nie do pobicia na rynku wydawców. Nasze zespoły wykonały niesamowitą pracę. Jestem im bardzo wdzięczny – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Zmiany przeszła również siatka reklamowa. Jej kształt opracowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads oraz na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród użytkowników i klientów. Nowa wersja jest bardziej przyjazna dla użytkowników, przy czym partnerom daje nowe możliwości. Należą do nich m.in. nowe placementy reklamowe, które idealnie dopasowano do layoutu strony. Wprowadzenie nowej siatki ma istotny wpływ na podnoszenie parametrów jakościowych, takich jak viewability. Już teraz 93% kampanii w WP realizowanych jest w modelu vCPM. Strona Główna Wirtualnej Polski zyskała lekki układ wyświetlanych informacji przy zapewnieniu szybkości ładowania kontentu, jest w tej chwili trzykrotnie „lżejsza” od poprzedniej.

– Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania. Technologicznie wyprzedzamy konkurencję. To też odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy u nas realizują precyzyjne, jakościowe kampanie. Oczywiście trwają też prace nad wersją mobile, tutaj zmian trzeba spodziewać się w najbliższych miesiącach – mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie. Stronę Główną odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników i jest to o 11% więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – specjalny magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764