logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

  PR 08.10.2018, przeczytano 207 razy
ilustracjastrzałka

WP wystartowała z nową Stroną Główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom daje większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-glowna-wirtualnej-polski,379662,artykul.html

Układ graficzny nowej Strony Głównej został rozszerzony i oczyszczony. Uzyskana w ten sposób przestrzeń wpływa na przejrzystość i czytelność tekstów, grafik i reklam. Na samej górze strony wyeksponowano moduł, którego zadaniem jest emisja programów na żywo oraz prezentowanie własnych produkcji wideo.

– Uważnie i z szacunkiem słuchamy opinii naszych użytkowników. Myślę, że właśnie dlatego Strona Główna WP jest największa w Polsce. W tym duchu zrobiliśmy zmianę. Dajemy użytkownikom więcej przestrzeni, lepszy dostęp do użytecznych narzędzi, szybkość, ofertę wideo – mówi Krzysztof Majak, szef Strony Głównej Wirtualnej Polski.

– Nowa Strona Główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych. Reklamodawcy mają nowe formaty i technologię nie do pobicia na rynku wydawców. Nasze zespoły wykonały niesamowitą pracę. Jestem im bardzo wdzięczny – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Zmiany przeszła również siatka reklamowa. Jej kształt opracowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads oraz na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród użytkowników i klientów. Nowa wersja jest bardziej przyjazna dla użytkowników, przy czym partnerom daje nowe możliwości. Należą do nich m.in. nowe placementy reklamowe, które idealnie dopasowano do layoutu strony. Wprowadzenie nowej siatki ma istotny wpływ na podnoszenie parametrów jakościowych, takich jak viewability. Już teraz 93% kampanii w WP realizowanych jest w modelu vCPM. Strona Główna Wirtualnej Polski zyskała lekki układ wyświetlanych informacji przy zapewnieniu szybkości ładowania kontentu, jest w tej chwili trzykrotnie „lżejsza” od poprzedniej.

– Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania. Technologicznie wyprzedzamy konkurencję. To też odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy u nas realizują precyzyjne, jakościowe kampanie. Oczywiście trwają też prace nad wersją mobile, tutaj zmian trzeba spodziewać się w najbliższych miesiącach – mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie. Stronę Główną odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników i jest to o 11% więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764