logo
WIADOMOŚCI

Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

  PR 08.10.2018, przeczytano 126 razy
ilustracjastrzałka

WP wystartowała z nową Stroną Główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom daje większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-glowna-wirtualnej-polski,379662,artykul.html

Układ graficzny nowej Strony Głównej został rozszerzony i oczyszczony. Uzyskana w ten sposób przestrzeń wpływa na przejrzystość i czytelność tekstów, grafik i reklam. Na samej górze strony wyeksponowano moduł, którego zadaniem jest emisja programów na żywo oraz prezentowanie własnych produkcji wideo.

– Uważnie i z szacunkiem słuchamy opinii naszych użytkowników. Myślę, że właśnie dlatego Strona Główna WP jest największa w Polsce. W tym duchu zrobiliśmy zmianę. Dajemy użytkownikom więcej przestrzeni, lepszy dostęp do użytecznych narzędzi, szybkość, ofertę wideo – mówi Krzysztof Majak, szef Strony Głównej Wirtualnej Polski.

– Nowa Strona Główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych. Reklamodawcy mają nowe formaty i technologię nie do pobicia na rynku wydawców. Nasze zespoły wykonały niesamowitą pracę. Jestem im bardzo wdzięczny – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Zmiany przeszła również siatka reklamowa. Jej kształt opracowano zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads oraz na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród użytkowników i klientów. Nowa wersja jest bardziej przyjazna dla użytkowników, przy czym partnerom daje nowe możliwości. Należą do nich m.in. nowe placementy reklamowe, które idealnie dopasowano do layoutu strony. Wprowadzenie nowej siatki ma istotny wpływ na podnoszenie parametrów jakościowych, takich jak viewability. Już teraz 93% kampanii w WP realizowanych jest w modelu vCPM. Strona Główna Wirtualnej Polski zyskała lekki układ wyświetlanych informacji przy zapewnieniu szybkości ładowania kontentu, jest w tej chwili trzykrotnie „lżejsza” od poprzedniej.

– Wizualnie może wydawać się, że to nie rewolucja, a lifting, nowa wersja jednak niesie ze sobą szereg udogodnień, które wpłynęły m.in. na czytelność i szybkość ładowania. Technologicznie wyprzedzamy konkurencję. To też odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy u nas realizują precyzyjne, jakościowe kampanie. Oczywiście trwają też prace nad wersją mobile, tutaj zmian trzeba spodziewać się w najbliższych miesiącach – mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z sierpnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 20,7 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min i 31 sekund dziennie. Stronę Główną odwiedziło 10,9 mln realnych użytkowników i jest to o 11% więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone