logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona i siedziba Agraf

  PR 21.11.2002, przeczytano 1134 razy

Całkowicie odnowiono stronę internetową firmy Agraf. Szczególny nacisk położono na uproszczenie nawigacji i podział produktowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-i-siedziba-agraf,1326,artykul.html

Prócz ploterów tnących, drukujących, skanerów i digitizerów, na stronie udostępniono informacje i wersje demonstracyjne najnowszego oprogramowania dla branży signmaking i graficznej. Zamieszczono najświeższe informacje dotyczące programów Eurosystems, Scanvec Amiable i Summa.

Ponadto firma Agraf przeprowadziła się do nowej siedziby położonej przy ulicy Skrzywana 9 w Łodzi. Teraz wyposażona jest w pojemniejszy magazyn oraz w nowocześnie zaprojektowane biuro. Nasz nowy adres to:
AGRAF Sp. z o.o.
ul. Skrzywana 9 (piętro III)
93-588 ŁÓDŹ
Tel.:+48 42 25-03-128
Fax.:+48 42 25-03-121

http://www.agraf.com.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Agraf

(Agraf Sp. z o.o.)

Agraf o sobie:

Proponowane przez nas rozwiązania to uznane standardy takich renomowanych firm jak m.in.: Summa, GTCO-CalComp, Contex, Encad, (producenci sprzętu) oraz Scanvec, Eurosystems, Corel, ErMapper czy Consistent Software (producenci oprogramowania).

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764