logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona internetowa i identyfikacja wizualna Graphcom

  PR 04.12.2011, przeczytano 1592 razy
ilustracja

W ostatnim czasie Agencja PR i marketingu interaktywnego Niblo odświeżyła stronę internetową oraz identyfikację wizualną spółki Graphcom specjalizującą się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-internetowa-i-identyfikacja-wizualna-graphcom,14082,artykul.html

Przygotowanie i wdrożenie nowej strony firmowej spółki, która mocno akcentuje naszą specjalizację w konkretnych branżach, a także przeprowadzenie kompleksowych zmian w obszarze identyfikacji wizualnej firmy, to wyraz naszej długofalowej strategii marketingowej i public relations, którą uparcie realizujemy. - mówi Tomasz Krause, prezes Graphcom Sp. z o.o.

Strona internetowa została podzielona na kilka sekcji, z których najistotniejsze to oferta dla kluczowych branż oraz „audyt korzyści” – nowatorska metoda oceny przydatności rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwach. Powyższe działania mają na celu zapewnienie obecnym i przyszłym klientom Graphcom dostępu do znacznie wyższej, niż dotąd, jakości informacji o ofercie przedsiębiorstwa. Spółka stawia na pokazywanie klientom korzyści, wynikających z wdrożenia systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie. W tym celu realizuje u swoich klientów „audyty korzyści”, służące wykazaniu tych obszarów, w których można osiągnąć policzalne korzyści finansowe i odzyskać czas pracowników. Specjalizuje się w szczególnie w przedsiębiorstwach z branż: meblowej, materiałów budowlanych i wykończeniowych, finansowo – księgowej oraz elektronicznej i elektrotechnicznej.

Zmiany w identyfikacji wizualnej, w tym odświeżenie logotypu, to kolejny krok w celu wzmocnienia marki Graphcom wśród przedsiębiorstw meblowych, elektro, dystrybutorów materiałów budowlanych oraz biur rachunkowych.

Źródło: Niblo

Dodatkowe informacje:

Graphcom Sp. z o.o. to spółka specjalizująca się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch SA. Oferta oparta o najnowocześniejsze produkty oraz unikalny sposób analizy potrzeb klienta poprzez „audyt korzyści”, prowadzą do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764