logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota Leasing

  PR 26.02.2021, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Toyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Services Polska, odświeżyły swoją stronę internetową oraz wprowadziły dodatkowe funkcjonalności wykorzystując nowoczesne zaplecze technologiczne. Nowa wersja serwisu www przygotowana została w zgodzie z globalną identyfikacją wizualną Toyoty, którą opracowano z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach i w ramach najnowszych trendów rynkowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-internetowa-toyota-bank-i-toyota-leasing,390374,artykul.html

Toyota Bank i Toyota Leasing w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług, pozyskują systematycznie kolejne grupy klientów. Nowa, odświeżona wersja strony internetowej ma na celu podnoszenie jakości świadczenia usług dla wszystkich grup użytkowników, zarówno dla dotychczasowych, jak i potencjalnych Klientów poszukujących atrakcyjnych produktów finansowych.

Nowy serwis www został opracowany z myślą o przejrzystości, prostocie i opiera się na trzech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów Toyoty.

W ramach zaplanowanej gamy zmian nastąpiło odświeżenie graficzne serwisu, a także rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Toyota Financial Services zapewnia, że intensywnie pracuje nad kolejnymi projektami z obszaru mobility i digital. O wszystkich nowościach spółki będą informowały w kolejnych komunikatach.

- W duchu filozofii Toyota Way, której jednym z podstawowych filarów jest ciągły rozwój i doskonalenie - wprowadzamy odświeżony serwis www w nowym designie, korzystając przy tym z niezawodnych, nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W serwisie udostępniamy również rozszerzone funkcjonalności, mające na celu zwiększenie jego użyteczności i jeszcze prostsze korzystanie z naszych usług. Liczymy, że nasi obecni jak i przyszli Klienci odczują zmiany na lepsze, zwłaszcza w zakresie dostępu do informacji o naszej ofercie, a także funkcjonalnego korzystania z serwisu www. – mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska.

Nowy serwis www został przygotowany we współpracy z Agencją K2.

Źródło: Toyota Bank Polska S.A.

www.toyotabank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764