logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona marki Ludwik od Kore

  PR 28.02.2017, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

GRUPA INCO S.A. przedstawiła nową wersję strony internetowej marki Ludwik. Za projekt i wdrożenie witryny odpowiada Agencja KORE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-marki-ludwik-od-kore,31628,artykul.html

Ludwik to marka obecna na polskim rynku już od ponad 50 lat. Znane z wysokiej jakości produkty Ludwika cieszą się dużą popularnością wśród Konsumentów. W ostatnim czasie marka z powodzeniem rozszerzyła swoją ofertę o nowe warianty płynów i balsamów do mycia naczyń, kapsułek i tabletek do zmywarek, kapsułek do prania tkanin białych i kolorowych, uniwersalnych i specjalistycznych środków czystości.

Nowa odsłona strony www.ludwik.pl jest bardziej przejrzysta i intuicyjna. Odmieniona została szata graficzna serwisu. Poprawiono również jego funkcjonalność, zgodnie z trendami obowiązującymi obecnie w internecie. Dostęp do informacji o produktach marki Ludwik jest łatwy i wygodny. Odświeżona witryna marki Ludwik została jednocześnie w pełni dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych, niezależnie od wielkości ekranu. Na stronie znajdziemy także praktyczne porady dotyczące korzystania z produktów marki Ludwik, historię firmy oraz lokalizację punktów sprzedaży. O zaprojektowanie i wdrożenie projektu zadbała Agencja KORE.

Źródło: KORE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764