logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strona WWF Polska od K2

  PR 02.02.2018, przeczytano 629 razy
ilustracjastrzałka

Agencja K2 zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis internetowy Fundacji WWF Polska. Strona polskiego oddziału jednej z największych na świecie organizacji chroniących środowisko naturalne (www.wwf.pl) została zbudowana w oparciu o nowoczesne standardy technologiczne, przyjazny interfejs i prostą nawigację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strona-wwf-polska-od-k2,35294,artykul.html

Serwis fundacji ma odświeżoną strukturę i ułatwia pozyskiwanie informacji o bieżących projektach m.in. o ochronie zagrożonych zwierząt. W przyjazny sposób prezentuje też efekty dotychczasowych działań zrealizowanych przez WWF w Polsce i zachęca potencjalnych darczyńców do współpracy przy podejmowanych przez organizację inicjatywach.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764