logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa struktura biura reklamy Grupy Eurozet

  PR 08.12.2024, przeczytano 640 razy
ilustracja

Grupa Eurozet finalizuje zapowiadane zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-struktura-biura-reklamy-grupy-eurozet,406770,artykul.html

Dział Planowania i Zakupu Radia zajmie się planowaniem kampanii radiowych, zakupem czasu antenowego, a także analizą potrzeb produktowych. Jego dyrektorem został Michał Miętusiewicz, dotychczasowy Radio Planning & Buying Director odpowiedzialny za sprzedaż agencyjną.

Dział Rozwoju Produktu Digital będzie odpowiadał za dynamiczny rozwój oferty reklamowej online, obejmującej formaty takie jak display, wideo, audio oraz inne, niestandardowe rozwiązania digitalowe. Jego szefową została Joanna Garbaczewska, dotychczasowa dyrektor rozwoju oferty reklamowej sprzedaży bezpośredniej.

Do zadań Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych należy m.in.: integracja, utrzymanie i rozwój zaawansowanych narzędzi klasy CPQ oraz CRM, a także implementacja aplikacji z pakietu Office 365, w tym narzędzi opartych o modele sztucznej inteligencji. Na czele działu stanął Michał Kurowski, dotychczasowy menedżer ds. analiz rynku w dziale sprzedaży bezpośredniej.

W ramach Działu Niestandardów i Promocji będą przygotowywane i rozwijane oferty niestandardowych formatów reklamowych i promocji, w których duży nacisk będzie położony na indywidualne podejście do kampanii klientów. Dyrektorką Działu Niestandardów i Promocji została Anna Chudzyńska, która takie samo stanowisko piastowała w ramach działu sprzedaży agencyjnej.

Dział Analiz i Wsparcia Sprzedaży umożliwi bardziej kompleksowe i precyzyjne wykorzystanie danych, wspierając podejmowanie świadomych decyzji biznesowych, wzmacniających pozycję firmy na rynku. Pokieruje nim Michał Dobrzański, dotychczas dyrektor analiz Audio Broker.

Integracja struktury biura reklamy Grupy Eurozet i powołanie nowych obszarów biznesowych to krok w stronę usprawnienia działań operacyjnych, lepszego dopasowania do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz rozwijania oferty w sposób innowacyjny i efektywny, odpowiadający na potrzeby naszych klientów i partnerów biznesowych.” – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego...
Sieć audioXi, flagowa platforma Grupy RMF do cyfrowej reklamy audio, regularnie powiększa swoje zasięgi. Na przełomie roku do jej grona dołączyły dwie nowe rozgłośnie lokalne. Jak działa nowoczesna platforma i jakie korzyści niesie dla rozgłośni?
Janusz Schwertner z programem kryminalnym na kanale Gońca
Janusz Schwertner poprowadzi nowy program o tematyce kryminalnej, który od najbliższej niedzieli (26.01) będzie cotygodniowo emitowany na kanale Gońca na YouTube.
Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764