logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa struktura działu marketingu w Samsung Electronics Polska

   08.07.2010, przeczytano 4670 razy

Samsung Electronics Polska tworzy nowy Dział Marketingu. Na jego czele stanął Tomasz Piotrowski, który 1 lipca br. objął stanowisko Head of Marketing. W nowym dziale docelowo powstanie sześć strategicznych komórek, w których pracować będzie około 30 specjalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-struktura-dzialu-marketingu-w-samsung-electronics-polska,10922,artykul.html

W nowym dziale Marketingu powstanie sześć komórek organizacyjnych. Dwie z nich - IT/TEL Brand Communication oraz CE Brand Communication odpowiadają za tworzenie strategii i realizację komunikacji marketingowej dla produktów z grupy IT i Telecom oraz elektroniki konsumenckiej: RTV i AGD i FOTO (do szefów tych działów raportuje także macierzowo dział online zajmujący się działaniami brandowymi i komunikacją marki Samsung w Internecie).

Trzecia komórka - Media Management odpowiada za relacje z domem mediowym i właścicielami mediów, a przede wszystkim za tworzenie strategii mediowej dla wszystkich grup produktowych oraz maksymalizację efektywności wydatków mediowych Samsung Electronics w Polsce.

Kolejnym strategicznym ogniwem nowego działu jest PR & CSR, którego pracownicy odpowiadają za szeroko pojętą współpracę z dziennikarzami, politykę odpowiedzialnego biznesu oraz sponsoring firmy Samsung.

Piątą komórką wzmocnionego działu jest Channel Marketing, której pracownicy zadbają o odpowiednią promocję i ekspozycję produktów firmy w sklepach. W ramach tej grupy zostały też skonsolidowane działania wszystkich promotorów.

Szósta, kluczowa składowa działu to Marketing Intelligence, którego zadaniem będzie dostarczanie wiedzy o rynku i konsumentach. Obecnie trwa rekrutacja do tej komórki.

Zmiany w dziale marketingu są wynikiem dostosowania struktury firmy do jej obecnej pozycji rynkowej.

Zmiany w strukturze mają na celu wzmocnienie trzech obszarów biznesowych: umocnienie pozycji biznesowej firmy, wzmocnienie marki Samsung na polskim rynku oraz wzrost kompetencji zespołu. Firma wierzy, że dzięki zmianom osiągnięta zostanie spójność i synergia działań marketingowych wynikająca z konsolidacji oraz skali działania, lepsza koncentracja na aktywnościach sprzedażowych wszystkich dywizji produktowych, jak również synergia portfolia produktów. Bardziej sprawne ma również stać się centralne zarządzanie grupą agencji i podwykonawców marketingowych.

Nowa struktura działu Marketingu pozwolić ma również wzmocnić markę Samsung, a przede wszystkim zbudować emocjonalną relację między konsumentem a marką oraz spójną i jasną komunikację wszystkich działów produktowych i aktywności sponsorskich, a także pozwolić bardziej efektywnie budować świadomość istnienia oraz funkcjonalności wszystkich produktów firmy obecnych na polskim rynku.

Kluczowe osoby Działu Marketingu Samsung Electronics Polska:

  • Tomasz Piotrowski - Head of Marketing
  • Blanka Fijołek - PR & CSR Manager
  • Berenika Dumas - IT/ Telecom Marketing Manager
  • Michał Grzeliński - CE Marketing Manager
  • Marzena Zielińska - Media Manager
  • Rafał Wojdala - Channel Marketing Manager


Źródło: Samsung

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764