
Agencja first aid communication team wdrożyła nową strukturę zespołów, która opierać się będzie na dwóch kluczowych obszarach tematycznych rozwoju firmy: zdrowotnym oraz społecznym – w obrębie CSR i ESG. W związku z tym, trzy osoby otrzymały awanse. Agnieszka Mroczek na Strategy Directora i Partnera, Adrianna Tomasik na Head of Healthcare Communication, Olga Walentynowicz na Head of Sustainable Lifestyle Communication. Agencja odświeżyła również nazwę i identyfikację wizualną.
first aid communication team od kilku lat umacnia swoją pozycję w obszarze komunikacji CSR oraz ESG. Nowa struktura zespołu konsultantów konstytuuje główne obszary działania firmy. Pomimo dynamicznego wzrostu agencja zachowuje butikowy charakter obsługi Klienta. Niezmiennie utrzymana zostaje zasada angażowania w realizację projektów konsultantów z co najmniej seniorskim doświadczeniem, co przekłada się na partnerską obsługę Klientów.
Agnieszka Mroczek, która z agencją związana jest od 3 lat, od kwietnia pełni rolę Strategy Directora i Partnera. Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie pracy w strukturach nie tylko agencyjnych (m.in. H+K Strategy), ale również organizacjach NGO (DKMS) czy po stronie Klienta (Gedeon Richter). To wielopłaszczyznowe doświadczenie powoduje, że Agnieszka świetnie rozumie potrzeby biznesowe po obu stronach: agencji i Klienta, których pogodzenie będzie jej kluczowym zadaniem.
Adrianna Tomasik, z agencją związana projektowo od ponad pół roku, od kwietnia została Head of Healthcare Communication. Adrianna zdobywała doświadczenie w obszarze zdrowotnym w globalnej agencji H+K Strategies, następnie zawodowo związała się z agencją działającą w obszarze PA oraz firmą farmaceutyczną Gedeon Richter. Realizowana przez Adriannę kampania „Mam haka na raka” uznano za kampanię XX-lecia w najważniejszym branżowym konkursie ZFPR – Złote Spinacze. W FACT poprowadzi dział skoncentrowany na projektach CSR, produktowych oraz Public Affairs w obszarze zdrowia i opieki zdrowotnej.
Olga Walentynowicz, związana z agencją od 2016 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach: Inner Value i ConTrust Communication, gdzie doradzała klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, a także działań w obszarze CSR. W Instytucie Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy Krajowej Izbie Gospodarczej realizowała m.in. Program Przedsiębiorstwo Fair Play, którego ideą jest zachęcenie wszystkich firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzenia stosownych zmian nie tylko w wewnętrznej organizacji pracy, ale także do kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne. W agencji pokieruje działem, który skoncentrowany będzie na komunikacji projektów w obszarze rozjowu społecznego oraz zrównoważonego stylu życia, w ujęciu CSR i ESG.
- Rozpoczęliśmy proces wewnętrznych zmian w agencji, które mają umocnić od dawna praktykowany przez nas system obsługi Klienta, gdzie projekt/Klient zawsze opiekowany jest przez zespół z co najmniej seniorskim doświadczeniem. To wielka oszczędność czasu dla nas i dla Klienta oraz wzrost efektywności realizowanych projektów. Nasz zespół to grupa fantastycznych kobiet, z bardzo przekrojowym doświadczeniem oraz zainteresowaniami, z których jestem dumna. Od lat wyznaję zasadę, że tylko w przyjaznej atmosferze, ze świetnym zespołem mogą urodzić się dobre projekty. Dlatego nowa identyfikacja wizualna zawiera kluczowe dla nas słowo „team”, które jest esencją realizowanych przez nas dobrych projektów – podkreśla Anna Jechna-Grabska, CEO first aid comunication team.
Źródło: first aid communication team