logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa struktura i awanse w First Aid Communication Team

  PR 10.05.2023, przeczytano 854 razy

Agencja first aid communication team wdrożyła nową strukturę zespołów, która opierać się będzie na dwóch kluczowych obszarach tematycznych rozwoju firmy: zdrowotnym oraz społecznym – w obrębie CSR i ESG. W związku z tym, trzy osoby otrzymały awanse. Agnieszka Mroczek na Strategy Directora i Partnera, Adrianna Tomasik na Head of Healthcare Communication, Olga Walentynowicz na Head of Sustainable Lifestyle Communication. Agencja odświeżyła również nazwę i identyfikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-struktura-i-awanse-w-first-aid-communication-team,399889,artykul.html

first aid communication team od kilku lat umacnia swoją pozycję w obszarze komunikacji CSR oraz ESG. Nowa struktura zespołu konsultantów konstytuuje główne obszary działania firmy. Pomimo dynamicznego wzrostu agencja zachowuje butikowy charakter obsługi Klienta. Niezmiennie utrzymana zostaje zasada angażowania w realizację projektów konsultantów z co najmniej seniorskim doświadczeniem, co przekłada się na partnerską obsługę Klientów.

Agnieszka Mroczek, która z agencją związana jest od 3 lat, od kwietnia pełni rolę Strategy Directora i Partnera. Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie pracy w strukturach nie tylko agencyjnych (m.in. H+K Strategy), ale również organizacjach NGO (DKMS) czy po stronie Klienta (Gedeon Richter). To wielopłaszczyznowe doświadczenie powoduje, że Agnieszka świetnie rozumie potrzeby biznesowe po obu stronach: agencji i Klienta, których pogodzenie będzie jej kluczowym zadaniem.

Adrianna Tomasik, z agencją związana projektowo od ponad pół roku, od kwietnia została Head of Healthcare Communication. Adrianna zdobywała doświadczenie w obszarze zdrowotnym w globalnej agencji H+K Strategies, następnie zawodowo związała się z agencją działającą w obszarze PA oraz firmą farmaceutyczną Gedeon Richter. Realizowana przez Adriannę kampania „Mam haka na raka” uznano za kampanię XX-lecia w najważniejszym branżowym konkursie ZFPR – Złote Spinacze. W FACT poprowadzi dział skoncentrowany na projektach CSR, produktowych oraz Public Affairs w obszarze zdrowia i opieki zdrowotnej.

Olga Walentynowicz, związana z agencją od 2016 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach: Inner Value i ConTrust Communication, gdzie doradzała klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, a także działań w obszarze CSR. W Instytucie Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy Krajowej Izbie Gospodarczej realizowała m.in. Program Przedsiębiorstwo Fair Play, którego ideą jest zachęcenie wszystkich firm w Polsce do zachowań etycznych i wprowadzenia stosownych zmian nie tylko w wewnętrznej organizacji pracy, ale także do kształtowania pozytywnych relacji ze społecznością lokalną oraz dbałości o środowisko naturalne. W agencji pokieruje działem, który skoncentrowany będzie na komunikacji projektów w obszarze rozjowu społecznego oraz zrównoważonego stylu życia, w ujęciu CSR i ESG.

Rozpoczęliśmy proces wewnętrznych zmian w agencji, które mają umocnić od dawna praktykowany przez nas system obsługi Klienta, gdzie projekt/Klient zawsze opiekowany jest przez zespół z co najmniej seniorskim doświadczeniem. To wielka oszczędność czasu dla nas i dla Klienta oraz wzrost efektywności realizowanych projektów. Nasz zespół to grupa fantastycznych kobiet, z bardzo przekrojowym doświadczeniem oraz zainteresowaniami, z których jestem dumna. Od lat wyznaję zasadę, że tylko w przyjaznej atmosferze, ze świetnym zespołem mogą urodzić się dobre projekty. Dlatego nowa identyfikacja wizualna zawiera kluczowe dla nas słowo „team”, które jest esencją realizowanych przez nas dobrych projektów – podkreśla Anna Jechna-Grabska, CEO first aid comunication team.

Źródło: first aid communication team

first-aid.com.pl

Dodatkowe informacje:

O first aid communication team
„Robimy tylko dobre projekty”. Agencja public relations specjalizująca się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem projektów o charakterze zdrowotnym, społecznym w obszarach CSR i ESG. Agencja działa w Polsce od 2009 r. Kluczowe kampanie realizowane w ostatnim czasie przez agencję to m.in.: „Trzeźwo Myślę” dla Carlsberg Polska, „W kobiecym interesie” dla Gedeon Richter Polska (brązowy Złoty Spinacz w 2019), program grantowy „WzMOCnij swoje otoczenie” dla Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A.", Program „Dotacja” dla Fundacji DKMS.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764