logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa struktura w Biurze Reklamy WP

  PR 30.08.2024, przeczytano 811 razy
ilustracja

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski od początku września będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębnione zostały trzy kluczowe obszary. Za obsługę klientów strategicznych, agencji reklamowych i sprzedaż regionalną odpowiedzialny będzie Andrzej Kamiński. Rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczna będzie podlegać Beacie Tłuczkiewicz. Do Biura Reklamy WP dołączy również Ewelina Milczarek, która od października będzie nadzorować transformację procesu sprzedaży poprzez WP Ads, czyli self-service reklamowy Wirtualnej Polski. Ze stanowiska odchodzi Przemysław Mańkowski, dotychczasowy szef biura sprzedaży WP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-struktura-w-biurze-reklamy-wp,405493,artykul.html

Reorganizacja struktury wynika ze zmian zachodzących na rynku reklamy, oczekiwań partnerów biznesowych oraz rozszerzenia oferty na kolejne kraje Europy Środkowo-Wschodniej. Nowy podział ról jest efektem inwestycji WP w nowe technologie i modele realizacji kampanii reklamowych w tym wprowadzenia na szerszą skalę produktów AI.

Rozwojem nowych produktów oraz narzędzia WP Ads, pozwalającego na samodzielne planowanie i realizację kampanii reklamowych, zajmie się Ewelina Milczarek, która dołączy do WP i obejmie stanowisko Sales Transformation Director. Ewelina Milczarek ma ponad 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą i rozwijaniu biznesu na rynkach B2B i B2C, które zdobyła, pracując w takich firmach, jak Google, Johnson & Johnson, GLAMI, indaHash i Domodi. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji strategii sprzedażowych oraz rozwijaniu nowych kanałów przychodowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami specjalistów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Tak jak do tej pory sprzedaż programatyczną w Biurze Reklamy WP nadzorować będzie Beata Tłuczkiewicz. Dodatkowo w nowej roli Inventory Efficiency and Growth Director podlegać jej będzie rozwój sieci WPartner, czyli platformy SSP (Supply-Side Platform), która pozwala innym wydawcom na skuteczną monetyzację swoich powierzchni reklamowych dzięki unikatowej, autorskiej technologii WP. Beata Tłuczkiewicz związana jest z Wirtualną Polską od 2016 roku, od listopada 2022 pełni funkcję dyrektorki departamentu programmatic, zarządza zespołem analityczno-produktowym oraz technologicznym. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy internetowej, zdobywane m.in. w Agorze i Boryszew S.A. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, studiowała również na Mid Sweden University w Szwecji.

Obsługą kluczowych klientów, sprzedażą agencyjną i regionalną będzie zarządzać Andrzej Kamiński, w roli Sales Director, któremu podlegać będzie również WP Brand Studio, wewnętrzna agencja content marketingowa. Andrzej Kamiński do Biura Reklamy WP dołączył w kwietniu tego roku. Zespołami sprzedaży kieruje od 23 lat. Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy Przeglądu Sportowego w Marquard Media.

Z końcem sierpnia z WP odchodzi Przemysław Mańkowski, pełniący funkcję VP Sales. Do WP dołączył w grudniu 2016 roku, początkowo w roli dyrektora sprzedaży agencyjnej i performance.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy PR Director i rzecznik prasowy DHL eCommerce
W czerwcu do zespołu DHL eCommerce Polska dołączyła Ewa Grzech, obejmując stanowisko PR Director.
Kuczera i Tarapata w Altavia Kamikaze + K2
Duet Kuczera i Tarapata zasilił szeregi działu kreacji agencji reklamowej Altavia Kamikaze + K2. Krzysztof Kuczera objął w agencji stanowisko senior copywriter, a Kacper Tarapata – senior art director. Jako team działają już od ponad 8 lat. Do Altavia Kamikaze + K2 przeszli z agencji VML. Dołączyli do działu kreacji, zarządzanego przez Mikołaja Stefańskiego, z którym...
Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764