logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa świąteczna kampania marki Lego

  PR 09.11.2021, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

Grupa LEGO rozpoczęła nową kampanię, która celebruje magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Tegoroczna kampania świąteczna pokazuje, jak zabawa klockami LEGO pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-swiateczna-kampania-marki-lego,393712,artykul.html

Bohater filmu reklamowego zabiera widzów w czarującą podróż przez nieograniczoną wyobraźnię dzieci, które wykorzystują zabawę do łączenia ludzi i pokonywania wyzwań. Każda postać, zwierzę i pojazd w tej kolorowej przygodzie zostały zbudowane z klocków LEGO System in Play.

W filmie, w którym pojawia się przerobiona wersja klasyka popu "Don't Stop Me Now" zespołu Queen - widzimy gigantyczne pszczoły odstraszające szturmowców z LEGO Star Wars, smoka gaszącego pożar rozpylając wodę zamiast płomieni oraz kaktusy, które otrzymują wspaniałe kurtki z płytek LEGO, aby mogły przytulić się do balonowych psich przyjaciół. Aby ułatwić osobom planującym prezenty znalezienie produktów LEGO, które inspirują dzieci w filmie, w sklepach znajdą się dedykowane materiały reklamowe.

Opracowana przez zespół kreatywny agencji LEGO, w pełni zintegrowana globalna kampania będzie prowadzona w różnych kanałach takich jak: telewizja, digital, serwisy społecznościowe, e-commerce, a także w sklepach LEGO. Film został stworzony przez wielokrotnie nagradzany zespół, w tym wyreżyserowany przez grupę filmowców TRAKTOR, wyprodukowany przez Stink Paris i MPC, odpowiedzialnych za post-produkcję.

Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w Grupie LEGO, powiedziała:

- Jak wszystko, co robimy, ta kampania jest inspirowana przez dzieci, których niezwykła wyobraźnia pokazuje nam, że świat jest pełen możliwości. Niezależnie od pasji dziecka - czy są to pojazdy, zwierzęta, superbohaterowie, sztuka, rzemiosło, czy coś zupełnie innego - dzięki zabawie klockami LEGO mogą one odkrywać i przebudowywać otaczający je świat, rozwijając jednocześnie umiejętności takie jak kreatywna odporność, komunikacja i pewność siebie, której potrzebują, aby w nim prosperować.

W ramach akcji świątecznej Grupa LEGO stworzyła również dwa zestawy, które umożliwiają przebudowę dzięki instrukcji. Każdy z nich został zaprojektowany tak, aby pomóc dzieciom i rodzicom przekształcić istniejące budowle w zupełnie inne kreacje i pokazać nieskończone możliwości przebudowy w LEGO System in Play. Magiczny wóz LEGO Friends (41688) zmienia się w elektryczny samochód sportowy, a zestaw LEGO Technic Monster Jam Digger Pullback staje się bojowym samolotem pirackim.

Równolegle z kampanią świąteczną prowadzona jest coroczna inicjatywa LEGO Group #BuildToGive. Już piąty rok z rzędu akcja #BuildtoGive będzie zachęcać rodziny do spotkań i kreatywnego korzystania z klocków LEGO, aby pomóc potrzebującym dzieciom. Za każdą zbudowaną gwiazdkę i udostępnioną w mediach społecznościowych lub w serwisie LEGO Life z hashtagiem #BuildToGive przed końcem grudnia, Grupa LEGO przekaże zestawy LEGO dzieciom w potrzebie. Dzięki czemu nawet 1,5 miliona dzieci ze szpitali, domów dziecka i ubogich rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji będzie miało okazję do zabawy podczas tegorocznych Świąt.

Nowa kampania świąteczna i inicjatywa #BuildToGive są częściami platformy Rebuild the World Grupy LEGO, która celebruje kreatywność dzieci, inspiruje je do wyobrażania sobie lepszego świata oraz pokazuje, jak zabawa klockami LEGO pomaga rozwijać im ważne umiejętności na całe życie.

Twórcy kampanii

Agencja LEGO

  • Vice President LEGO Agency: Rasmus Juel Mygind
  • Head of Creation: Peter Johnson
  • Global Creative Lead: Lucas Reynoso Vizcaino
  • Global Creative Team: Leah Mababangloob, Gonzalo Torres, Carlos Ramas, Martin Rathschau, and Lucas Reynoso Vizcaino.
  • Sr. Global Communication Partner: Melanie Cumbo
  • Global Brand Strategist: Kevin Mercer
  • Global Communication Strategist: Ben Campbell
  • Global Project Manager: Malene Kallestrup
  • Head of Production: Charlie Cooper Henniker
  • Senior Lead Producer: Michael Toft Adelholm and Uffe Bryld
  • Senior Film production Manager: Mette Søgaard Lorenzen
  • Post Production Manager: Lene Williams
  • Sr. Content Planner: Kenneth Sanchez
  • Brand Global Marketing Development Team: Alero Akuya, Charlotte Lor, Lauren Charman and Victoria McElhinney

Partnerzy zewnętrzni

  • Directors: TRAKTOR
  • Production Company: Stink Paris
  • Executive Producer: Vincent Rivier and Helene Segol
  • Traktor Producer: Richard Ulfvengren
  • Service Company: 247xRadioaktive -Monika Urbańska, Maria Mazurczak and Anita Kozłowska
  • Cinematographer: Matyas Erdely
  • Production Designer: Agustin Moreaux
  • Art Director: Paweł Dąbrowski
  • Costume Designer: Pati Fitzet
  • Post Production: MPC - Anandi Peiris, Solomon Tiigah, Fabian Frank, Kamen Markov and Jean-Clement Soret
  • Edit: Final Cut - Ryan Beck
  • Music: Finger Music - Clare McGrath and Craig Brown
  • Sound Design: Machine - Matej Oreskovic, Ghazal Zargar Elahi, Alex Bingham and Ben Gulvin

Źródło: Grupa LEGO

www.lego.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764