logo
WIADOMOŚCI

Nowa twarz Napoleoncata

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2017, przeczytano 333 razy
ilustracjastrzałka

Od początku tego roku NapoleonCat został wzmocniony przez kilka istotnych usprawnień funkcjonalnych i nowych opcji. Użytkownicy otrzymali również mechanizm umożliwiający aktywny monitoring hashtagów na Instagramie, poszerzone zostały działania reguł umożliwiających automatyczną moderację treści na Facebooku, a także monitoring Internetu dzięki integracji z Brand24. Największą zmianą ostatnich miesięcy było wprowadzenie Inboxa, czyli social mediowej skrzynki odbiorczej, która zyskała odświeżony wygląd, nowe opcje, a przede wszystkim stała się bardziej przyjazna w obsłudze dla użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-twarz-napoleoncata,33095,artykul.html

Dziś wprowadzona została kolejna równie istotna zmiana, która tym razem dotyczy nowej identyfikacji wizualnej marki.

Silna pozycja na rynku

NapoleonCat, jako narzędzie do analityki i zarządzania marką w mediach społecznościowych, w ciągu ponad sześciu lat działalności zbudował  stabilną pozycję na polskim rynku. Obecnie działania marki skupiają się na osiągnięciu podobnego sukcesu na rynkach zagranicznych. Kompleksowa oferta,  w tym: analityka, publikacja i moderacja treści, raportowanie; sprawna obsługa, ciągłe rozwijanie narzędzia wraz z ewolucją rynku i potrzeb klientów – to główne elementy wyróżniające NapoleonCata na tle konkurencji. Zmiana identyfikacji wizualnej ma na celu podkreślenie aktywnego rozwoju i ostatnich, dynamicznych zmian. Nowe logo nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od ponad 6 lat. Stało się jednak nowocześniejsze, prostsze i bardziej czytelne.

Zmianom identyfikacji wizualnej towarzyszy zmiana strony internetowej. Trwa także sukcesywny redesign samej aplikacji pod kątem poprawy user experience, wydajności oraz dostosowania do aktualnych kierunków projektowania aplikacji użytkowych.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
czwartek 19.04.2018, 188 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone