logo
WIADOMOŚCI

Nowa twarz Napoleoncata

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2017, przeczytano 345 razy
ilustracjastrzałka

Od początku tego roku NapoleonCat został wzmocniony przez kilka istotnych usprawnień funkcjonalnych i nowych opcji. Użytkownicy otrzymali również mechanizm umożliwiający aktywny monitoring hashtagów na Instagramie, poszerzone zostały działania reguł umożliwiających automatyczną moderację treści na Facebooku, a także monitoring Internetu dzięki integracji z Brand24. Największą zmianą ostatnich miesięcy było wprowadzenie Inboxa, czyli social mediowej skrzynki odbiorczej, która zyskała odświeżony wygląd, nowe opcje, a przede wszystkim stała się bardziej przyjazna w obsłudze dla użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-twarz-napoleoncata,33095,artykul.html

Dziś wprowadzona została kolejna równie istotna zmiana, która tym razem dotyczy nowej identyfikacji wizualnej marki.

Silna pozycja na rynku

NapoleonCat, jako narzędzie do analityki i zarządzania marką w mediach społecznościowych, w ciągu ponad sześciu lat działalności zbudował  stabilną pozycję na polskim rynku. Obecnie działania marki skupiają się na osiągnięciu podobnego sukcesu na rynkach zagranicznych. Kompleksowa oferta,  w tym: analityka, publikacja i moderacja treści, raportowanie; sprawna obsługa, ciągłe rozwijanie narzędzia wraz z ewolucją rynku i potrzeb klientów – to główne elementy wyróżniające NapoleonCata na tle konkurencji. Zmiana identyfikacji wizualnej ma na celu podkreślenie aktywnego rozwoju i ostatnich, dynamicznych zmian. Nowe logo nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od ponad 6 lat. Stało się jednak nowocześniejsze, prostsze i bardziej czytelne.

Zmianom identyfikacji wizualnej towarzyszy zmiana strony internetowej. Trwa także sukcesywny redesign samej aplikacji pod kątem poprawy user experience, wydajności oraz dostosowania do aktualnych kierunków projektowania aplikacji użytkowych.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 71 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone