Od początku tego roku NapoleonCat został wzmocniony przez kilka istotnych usprawnień funkcjonalnych i nowych opcji. Użytkownicy otrzymali również mechanizm umożliwiający aktywny monitoring hashtagów na Instagramie, poszerzone zostały działania reguł umożliwiających automatyczną moderację treści na Facebooku, a także monitoring Internetu dzięki integracji z Brand24. Największą zmianą ostatnich miesięcy było wprowadzenie Inboxa, czyli social mediowej skrzynki odbiorczej, która zyskała odświeżony wygląd, nowe opcje, a przede wszystkim stała się bardziej przyjazna w obsłudze dla użytkowników.
Dziś wprowadzona została kolejna równie istotna zmiana, która tym razem dotyczy nowej identyfikacji wizualnej marki.
Silna pozycja na rynku
NapoleonCat, jako narzędzie do analityki i zarządzania marką w mediach społecznościowych, w ciągu ponad sześciu lat działalności zbudował stabilną pozycję na polskim rynku. Obecnie działania marki skupiają się na osiągnięciu podobnego sukcesu na rynkach zagranicznych. Kompleksowa oferta, w tym: analityka, publikacja i moderacja treści, raportowanie; sprawna obsługa, ciągłe rozwijanie narzędzia wraz z ewolucją rynku i potrzeb klientów – to główne elementy wyróżniające NapoleonCata na tle konkurencji. Zmiana identyfikacji wizualnej ma na celu podkreślenie aktywnego rozwoju i ostatnich, dynamicznych zmian. Nowe logo nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od ponad 6 lat. Stało się jednak nowocześniejsze, prostsze i bardziej czytelne.
Zmianom identyfikacji wizualnej towarzyszy zmiana strony internetowej. Trwa także sukcesywny redesign samej aplikacji pod kątem poprawy user experience, wydajności oraz dostosowania do aktualnych kierunków projektowania aplikacji użytkowych.
Źródło: NapoleonCat