logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Twitter Sales Lead w Httpool Polska

  PR 09.08.2022, przeczytano 180 razy
ilustracja

Justyna Bednarek-Roszkowska obejmie stanowisko Twitter Sales Lead w Httpool Polska. Przechodzi na nie z analogicznego stanowiska, na którym obsługiwała platformę LinkedIn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-twitter-sales-lead-w-httpool-polska,396849,artykul.html

Justyna Bednarek-Roszkowska obejmie stanowisko Twitter Sales Lead w Httpool Polska. Dotychczas zajmował je Cezary Kozieł, który odszedł z firmy. Do jej obowiązków będą należały m.in.: planowanie i egzekucja strategii sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów w ramach obsługi platformy Twitter oraz nadzorowanie wyników sprzedażowych teamu i jego rozwoju.

Będzie raportowała do Justyny Duszyńskiej, CEO Httpool Polska.

Dotychczas zajmowała analogiczne stanowisko, LinkedIn Sales Lead, odpowiadając za platformę LinkedIn. W Httpool pracuje od 2019 r.

Justyna Bednarek-Roszkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę zawodową zaczynała w Biurze Reklamy TVP, a następnie przez 9 lat pracowała w Atmedia Poland, m.in. jako Channel Account Director. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę na stanowisku Head of Ad Sales w Eleven Sports Network oraz jako Video Project Manager w Ringier Axel Springer Polska.

Jest absolwentką warszawskiego Uniwersytetu SWPS na kierunku Psychologii Społecznej. Posiada certyfikat Dimaq Professional.

Źródło: Httpool Polska

Dodatkowe informacje:

Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly - reprezentuje je w ponad 30 krajach, będąc na części rynków Europy i Azji ich wyłącznym partnerem reklamowym. Firmy należące do Aleph Group reprezentują łącznie 25 najważniejszych platform społecznościowych na ponad 70 rynkach na świecie.

Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Httpool posiada dogłębną znajomość reprezentowanych platform społecznościowych, innowacyjne rozwiązania technologiczne, zrozumienie specyfiki poszczególnych rynków lokalnych oraz świetnie wyszkolone zespoły ekspertów mediowych. Wszystko to pozwala bardzo precyzyjnie planować działania dla marketerów, by maksymalizować ich ROI.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, a regionalne biura firmy znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764