logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa warszawska marka coworkingowa zaufała More Bananas

  PR 26.10.2018, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

More Bananas nawiązało współpracę z Solution Space, warszawską firmą udostępniającą powierzchnie coworkingowe. Agencja kreatywna będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie profili marki w mediach społecznościowych według opracowanej strategii, tworzenie contentu oraz kampanie z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-warszawska-marka-coworkingowa-zaufala-more-bananas,379895,artykul.html

Solution Space to nowe powierzchnie coworkingowe w centrum Warszawy. Pierwsze z dwóch planowanych w stolicy biur otwarto przy placu Małachowskiego na początku października. Coworkingi Solution Space mają być nie tylko miejscem codziennej pracy, ale także edukacji i organizacji różnego typu wydarzeń biznesowych.

– Solution Space to nowa firma na polskim rynku, dlatego stoi przed nami zadanie zbudowania dla niej odpowiedniego wizerunku w mediach społecznościowych i zwiększenie świadomości istnienia marki wśród odbiorców. Chcemy wspólnie pokazać, że coworking daje więcej możliwości niż praca z domu czy w tradycyjnym biurze – mówi Ilona Sieradzka, junior social media specialist w More Bananas.

Agencja More Bananas odpowiada za prowadzenie kont marki na Facebooku, Instagramie i LinkedInie oraz tworzenie contentu na bloga firmowego. Osobami zaangażowanymi w prowadzenie działań dla Solution Space są m.in. Ilona Sieradzka (social media i działania z influencerami) oraz Monika Biernat (grafika).

Warszawska marka coworkingowa wybrała agencję kreatywną na podstawie przedstawionej oferty. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764