logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa wersja Militaria.pl w wykonaniu Divante

  PR 05.10.2012, przeczytano 810 razy

Divante realizuje projekt eCommerce dla lidera branży. Militaria.pl od 1998 roku prowadzi internetową sprzedaż wiatrówek i akcesoriów strzeleckich, a także szeroko rozumianego sprzętu outdoorowego, ASG, paintball oraz akcesoriów do samoobrony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-wersja-militaria.pl-w-wykonaniu-divante,16839,artykul.html

W ramach projektu Divante uruchomi nową wersję sklepu militaria-shop.pl i zajmie się jego promocją oraz rozwojem. Do wdrożenia nowej wersji sklepu wybrano oprogramowanie WellCommerce Dedykowany.

Wersja dedykowana WellCommerce umożliwia wprowadzanie dowolnych modyfikacji oraz hosting na zewnętrznych serwerach. W ramach rozpoczętej współpracy Divante zajmie się nie tylko wdrożeniem ale też zapewnieniem wysoko wydajnego hostingu oraz dalszej obsługi w ramach umowy rozwojowej.

WellCommerce zapewnia większość wymaganych funkcji prosto z pudełka. Pozostałe – dedykowane zmiany – jak zaawansowana integracja z systemem Symfonia i innymi mogą być wdrożone bardzo szybko. Dzięki bezpośredniej współpracy z autorami oprogramowania – firmą WellCommerce Sp. z o.o., klienci decydujący się na tę platformę mogą liczyć na wsparcie na najwyższym poziomie. WellCommerce dedykowany daje zdecydowanie większe możliwości i lepsze dopasowanie do potrzeb polskiego rynku niż oprogramowanie Prestashop używane przez nas do tej pory przy tego rodzaju wdrożeniach.– uzasadnia Piotr Karwatka, wiceprezes zarządu Divante.

Militaria.pl do tej pory współpracowała z Divante w zakresie platformy Video CMS. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowym prac, więc przyjęliśmy rekomendację Divante dotyczącą oprogramowania WellCommerce, które również w naszej ocenie wydaje sie dobre i rozwojowe. - mówi Tomasz Szulc z Militaria.pl

Źródło: Divante

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764