logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa wersja obiektywu Voigtlander Ultron II 35 mm f/2,0 do Leica M.

  PR 15.02.2021, przeczytano 582 razy
ilustracjastrzałka

II wersja obiektywu posiada ten sam układ optyczny co jej poprzednik, ceniony za generowanie ostrych, niezwykle plastycznych obrazów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-wersja-obiektywu-voigtlander-ultron-ii-35-mm-f-2%2C0-do-leica-m.,390223,artykul.html

Zasadniczą zmianą nowej wersji obiektywu jest jego design. II wersja posiada klasyczny, wzorowany na latach 70-tych ubiegłego wieku mosiężny tubus. Obiektyw dostępny będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej i srebrnej.

Także pierścień ustawiania ostrości zyskał nowy, lepiej wyprofilowany popychacz, dzięki któremu ostrzenie będzie jeszcze szybsze.

Obiektyw wyposażony w mocowanie Leica M zoptymalizowany został oczywiście do współpracy z aparatami dalmierzowymi, ale dzięki użyciu odpowiedniego adaptera z obiektywu korzystać mogą wszyscy użytkownicy aparatów bezlusterkowych Canon R, Fujifilm X, Nikon Z, Sony E czy MFT.

Główne atuty

  • zapewniający najwyższą jakość obrazu oraz niespotykaną plastykę układ optyczny
  • design przywodzący na myśl lata 70-te ubiegłego wieku
  • kompaktowe wymiary
  • nowy, lepiej wyprofilowany popychacz pierścienia ostrości
  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowego
  • minimalna odległość ostrzenia wynosząca zaledwie 58 cm
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • mocowanie systemu Leica M

Specyfikacja

  • Mocowanie: Leica M
  • Ogniskowa: 35 mm
  • Przysłona minimalna: f/2,0
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 8 elementów w 5 grupach
  • Kąt widzenia: 62,5o
  • Liczba listków przysłony: 10
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,58 m (0,7 m w przypadku większości dalmierzy)
  • Wymiary (średnica x długość): 52,0 mm x 28,1 mm
  • Średnica filtra: 39 mm
  • Waga: 210 g
  • Opcjonalne akcesoria: Osłona przeciwsłoneczna LH-4N lub LH-12

Źródło: FOXFOTO

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764