logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa wersja systemu PRESTOPrint

  PR 09.04.2008, przeczytano 12862 razy
ilustracjastrzałka

Sukcesem firmy IDEASystems zakończyły się odbywające się w dniach od 12 do 14 marca br. w Poznaniu Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Outdoor Expo 2008. Firma, będąca dostawcą systemów klasy CRM i ERP, podczas imprezy prezentowała po raz kolejny w tym roku (po targach Outdoor&Media Expo w Warszawie, które odbywały się w styczniu) najnowszą wersję systemu PRESTOPrint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-wersja-systemu-prestoprint,7097,artykul.html

To system przeznaczony przede wszystkim do zarządzania drukarniami wielkoformatowymi, choć w najbliższym czasie, w związku z ogromnym zainteresowaniem tym produktem, Ideasystems zapowiada wersje skierowane do kolejnych odbiorców branży poligraficznej – drukarnie dziełowe, offsetowe i sitodrukowe. Podczas poznańskiej imprezy licznie odwiedzający stoisko IDEASystems doceniali przede wszystkim innowacyjność i elastyczność systemu PRESTOPrint.

IDEASystems jest dynamicznie rozwijającą się marką grupy multimedialnej Mako Marketing. Oferuje usługi projektowe i wdrożeniowe dla przedsiębiorstw pragnących rozwijać swój biznes przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań i technologii. W ofercie firmy znajdują się zarówno duże systemy klasy ERP (Enterprise Resource Manegement) i CRM (Customer Relationship Management), jak również wyspecjalizowane systemy GIS dla transportu w dużych aglomeracjach miejskich, czy system sprzedaży internetowej SSI.

PRESTOPrint pozwala usprawnić przepływ informacji w kluczowych działach przedsiębiorstwa poligraficznego. Tym samym, jak podaje producent programu, zapewnia on użytkownikom oszczędności czasu, a co za tym idzie również oszczędności ekonomiczne w całym procesie realizowanej produkcji. Ten wydajny system komunikacji umożliwia także rzetelne planowanie przyszłości i efektywny rozwój przedsiębiorstwa. Szybki dostęp do informacji, możliwy z każdego miejsca, w którym użytkownik ma dostęp do Internetu, zapewnia wzrost wydajności pracy, co umożliwia realizację większej liczby zleceń. Dzięki systemowi PRESTOPrint możliwe jest również wprowadzanie poprawek na każdym etapie realizacji zamówienia. Wbudowany w system moduł CRM dysponuje obszerną wiedzą o historii klienta i realizowanych dla niego pracach.

Niewątpliwe zalety systemu PRESTOPrint poprawiają nie tylko sprawne zarządzanie, dostarczają wielu cennych informacji, obniżają koszty własne przedsiębiorstwa, zwiększają jego możliwości, ale mają również wpływ na ogólny pozytywny wizerunek korzystającej z niego firmy w oczach jej obecnych i potencjalnych klientów – mówi Bartosz Kotlarski, prezes firmy IDEASystems.
Opinię tę potwierdzają również sami użytkownicy. Jednym z pierwszych jest zielonogórska drukarnia wielkoformatowa Centrum Poligrafii Cyfrowej. Do sprawnego zarządzania naszą drukarnią – mówi Damian Gutsche, prezes firmy - wybraliśmy system PRESTOPrint przede wszystkim ze względu na dużą elastyczność tego rozwiązania i ogromne możliwości dostosowania tego narzędzia do specyfiki naszej drukarni. System pozwolił usprawnić zarządzanie zleceniami i związanymi z nimi plikami graficznymi. Dodatkową jego zaletą jest to, że może być rozbudowywany i dostosowywany do pojawiających się w naszej drukarni nowych potrzeb.

Najnowsza wersja systemu PRESTOPrint V4.0, promowana podczas tegorocznej edycji targów Euro-Reklama Outdoor Expo cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających imprezę. Znalazły się w niej poprawki usprawniające pracę działów: druku i finalnej obróbki. Moduł produkcyjny programu został usprawniony pod kątem większej szybkości działania i sprawności w automatycznym planowaniu rozłożenia zadań na poszczególnych maszynach. W programie wprowadzono szereg innych przydanych funkcji usprawniających pracę w poszczególnych modułach systemu. Efektem targowej prezentacji i wielu przeprowadzonych tu rozmów są również decyzje dotyczące rozwoju systemu PRESTOPrint w wersjach: dla drukarń offsetowych (będzie ona dostępna z końcem II kwartału 2008) sitodrukowych (PRESTOSito) – jej start jest planowany na III kwartał br. i drukarń dziełowych. Ta ostatnia wersja pojawi się na rynku na przełomie 2008 i 2009 roku.

Źródło: IdeaSystem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764