logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa wersja systemu PRESTOPrint

  PR 09.04.2008, przeczytano 12400 razy
ilustracjastrzałka

Sukcesem firmy IDEASystems zakończyły się odbywające się w dniach od 12 do 14 marca br. w Poznaniu Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Outdoor Expo 2008. Firma, będąca dostawcą systemów klasy CRM i ERP, podczas imprezy prezentowała po raz kolejny w tym roku (po targach Outdoor&Media Expo w Warszawie, które odbywały się w styczniu) najnowszą wersję systemu PRESTOPrint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-wersja-systemu-prestoprint,7097,artykul.html

To system przeznaczony przede wszystkim do zarządzania drukarniami wielkoformatowymi, choć w najbliższym czasie, w związku z ogromnym zainteresowaniem tym produktem, Ideasystems zapowiada wersje skierowane do kolejnych odbiorców branży poligraficznej – drukarnie dziełowe, offsetowe i sitodrukowe. Podczas poznańskiej imprezy licznie odwiedzający stoisko IDEASystems doceniali przede wszystkim innowacyjność i elastyczność systemu PRESTOPrint.

IDEASystems jest dynamicznie rozwijającą się marką grupy multimedialnej Mako Marketing. Oferuje usługi projektowe i wdrożeniowe dla przedsiębiorstw pragnących rozwijać swój biznes przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań i technologii. W ofercie firmy znajdują się zarówno duże systemy klasy ERP (Enterprise Resource Manegement) i CRM (Customer Relationship Management), jak również wyspecjalizowane systemy GIS dla transportu w dużych aglomeracjach miejskich, czy system sprzedaży internetowej SSI.

PRESTOPrint pozwala usprawnić przepływ informacji w kluczowych działach przedsiębiorstwa poligraficznego. Tym samym, jak podaje producent programu, zapewnia on użytkownikom oszczędności czasu, a co za tym idzie również oszczędności ekonomiczne w całym procesie realizowanej produkcji. Ten wydajny system komunikacji umożliwia także rzetelne planowanie przyszłości i efektywny rozwój przedsiębiorstwa. Szybki dostęp do informacji, możliwy z każdego miejsca, w którym użytkownik ma dostęp do Internetu, zapewnia wzrost wydajności pracy, co umożliwia realizację większej liczby zleceń. Dzięki systemowi PRESTOPrint możliwe jest również wprowadzanie poprawek na każdym etapie realizacji zamówienia. Wbudowany w system moduł CRM dysponuje obszerną wiedzą o historii klienta i realizowanych dla niego pracach.

Niewątpliwe zalety systemu PRESTOPrint poprawiają nie tylko sprawne zarządzanie, dostarczają wielu cennych informacji, obniżają koszty własne przedsiębiorstwa, zwiększają jego możliwości, ale mają również wpływ na ogólny pozytywny wizerunek korzystającej z niego firmy w oczach jej obecnych i potencjalnych klientów – mówi Bartosz Kotlarski, prezes firmy IDEASystems.
Opinię tę potwierdzają również sami użytkownicy. Jednym z pierwszych jest zielonogórska drukarnia wielkoformatowa Centrum Poligrafii Cyfrowej. Do sprawnego zarządzania naszą drukarnią – mówi Damian Gutsche, prezes firmy - wybraliśmy system PRESTOPrint przede wszystkim ze względu na dużą elastyczność tego rozwiązania i ogromne możliwości dostosowania tego narzędzia do specyfiki naszej drukarni. System pozwolił usprawnić zarządzanie zleceniami i związanymi z nimi plikami graficznymi. Dodatkową jego zaletą jest to, że może być rozbudowywany i dostosowywany do pojawiających się w naszej drukarni nowych potrzeb.

Najnowsza wersja systemu PRESTOPrint V4.0, promowana podczas tegorocznej edycji targów Euro-Reklama Outdoor Expo cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających imprezę. Znalazły się w niej poprawki usprawniające pracę działów: druku i finalnej obróbki. Moduł produkcyjny programu został usprawniony pod kątem większej szybkości działania i sprawności w automatycznym planowaniu rozłożenia zadań na poszczególnych maszynach. W programie wprowadzono szereg innych przydanych funkcji usprawniających pracę w poszczególnych modułach systemu. Efektem targowej prezentacji i wielu przeprowadzonych tu rozmów są również decyzje dotyczące rozwoju systemu PRESTOPrint w wersjach: dla drukarń offsetowych (będzie ona dostępna z końcem II kwartału 2008) sitodrukowych (PRESTOSito) – jej start jest planowany na III kwartał br. i drukarń dziełowych. Ta ostatnia wersja pojawi się na rynku na przełomie 2008 i 2009 roku.

Źródło: IdeaSystem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera sztancy rotacyjnej Iecho MCT
Nowe rozwiązanie z portfolio iEcho – sztanca rotacyjna MCT to wysokowydajne urządzenie do wycinania, nacinania i bigowania, pracujące w oparciu o wykrojnik zamontowany na cylindrze magnetycznym. Jest to idealne rozwiązanie do średnio- i wysokonakładowej produkcji naklejek, pudełek, etykiet czy kart z nieregularnymi kształtami. Maszyna swoją europejską premierę miała na...
Eticod i API Folie Polska: kompleksowa współpraca przy wdrożeniu technologii hot stampingu
W ostatnim czasie w drukarni Eticod z Katowic, specjalizującej się w produkcji różnego rodzaju etykiet (także wysoko uszlachetnionych), wdrożona została technologia tłoczenia folią na gorąco. W tym celu w 1. połowie roku uruchomione zostało pracujące w trybie off-line urządzenie do hot stampingu. Wówczas też rozpoczęły się testy folii i wszechstronne szkolenia dla osób...
Sinajet 0604MT w Poligrafii Małopolskiej
Ploter tnący to kolejna inwestycja nowosądeckiej drukarni Poligrafia Małopolska w rozbudowę własnego parku maszynowego. Grafmasz tym samym wdrożył kolejny ploter tnąco-bigujący 0604 MT. Instalacja miała miejsce w drugim kwartale 2022 roku.
Mimo niespokojnej sytuacji gospodarczej koncern Koenig & Bauer dzięki dobremu udanemu kwartałowi znajduje się na ścieżce wzrostu. Podobnie jak wiele przedsiębiorstw produkcyjnych, Koenig & Bauer wciąż znajduje się w sytuacji, w której z jednej strony ma do czynienia z wysokim portfelem zamówień, a z drugiej z wpływem wielu negatywnych czynników zewnętrznych, głównie po stronie...
Wytrzymałe etykiety z technologią Mark Andy – w odpowiedzi na zmiany klimatyczne
Podstawowe funkcje etykiet to dekorowanie produktu i dostarczanie konsumentom informacji na jego temat: od półek supermarketu, poprzez apteki czy systemy logistyczne, po różne sektory transportu. Dlatego tak ważna jest możliwość wykorzystania ich w różnych warunkach, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości. Zdaniem firmy Mark Andy, rosnące oczekiwania, a...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764