logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa wersja systemu PRESTOPrint

  PR 09.04.2008, przeczytano 13087 razy
ilustracjastrzałka

Sukcesem firmy IDEASystems zakończyły się odbywające się w dniach od 12 do 14 marca br. w Poznaniu Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Outdoor Expo 2008. Firma, będąca dostawcą systemów klasy CRM i ERP, podczas imprezy prezentowała po raz kolejny w tym roku (po targach Outdoor&Media Expo w Warszawie, które odbywały się w styczniu) najnowszą wersję systemu PRESTOPrint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-wersja-systemu-prestoprint,7097,artykul.html

To system przeznaczony przede wszystkim do zarządzania drukarniami wielkoformatowymi, choć w najbliższym czasie, w związku z ogromnym zainteresowaniem tym produktem, Ideasystems zapowiada wersje skierowane do kolejnych odbiorców branży poligraficznej – drukarnie dziełowe, offsetowe i sitodrukowe. Podczas poznańskiej imprezy licznie odwiedzający stoisko IDEASystems doceniali przede wszystkim innowacyjność i elastyczność systemu PRESTOPrint.

IDEASystems jest dynamicznie rozwijającą się marką grupy multimedialnej Mako Marketing. Oferuje usługi projektowe i wdrożeniowe dla przedsiębiorstw pragnących rozwijać swój biznes przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań i technologii. W ofercie firmy znajdują się zarówno duże systemy klasy ERP (Enterprise Resource Manegement) i CRM (Customer Relationship Management), jak również wyspecjalizowane systemy GIS dla transportu w dużych aglomeracjach miejskich, czy system sprzedaży internetowej SSI.

PRESTOPrint pozwala usprawnić przepływ informacji w kluczowych działach przedsiębiorstwa poligraficznego. Tym samym, jak podaje producent programu, zapewnia on użytkownikom oszczędności czasu, a co za tym idzie również oszczędności ekonomiczne w całym procesie realizowanej produkcji. Ten wydajny system komunikacji umożliwia także rzetelne planowanie przyszłości i efektywny rozwój przedsiębiorstwa. Szybki dostęp do informacji, możliwy z każdego miejsca, w którym użytkownik ma dostęp do Internetu, zapewnia wzrost wydajności pracy, co umożliwia realizację większej liczby zleceń. Dzięki systemowi PRESTOPrint możliwe jest również wprowadzanie poprawek na każdym etapie realizacji zamówienia. Wbudowany w system moduł CRM dysponuje obszerną wiedzą o historii klienta i realizowanych dla niego pracach.

Niewątpliwe zalety systemu PRESTOPrint poprawiają nie tylko sprawne zarządzanie, dostarczają wielu cennych informacji, obniżają koszty własne przedsiębiorstwa, zwiększają jego możliwości, ale mają również wpływ na ogólny pozytywny wizerunek korzystającej z niego firmy w oczach jej obecnych i potencjalnych klientów – mówi Bartosz Kotlarski, prezes firmy IDEASystems.
Opinię tę potwierdzają również sami użytkownicy. Jednym z pierwszych jest zielonogórska drukarnia wielkoformatowa Centrum Poligrafii Cyfrowej. Do sprawnego zarządzania naszą drukarnią – mówi Damian Gutsche, prezes firmy - wybraliśmy system PRESTOPrint przede wszystkim ze względu na dużą elastyczność tego rozwiązania i ogromne możliwości dostosowania tego narzędzia do specyfiki naszej drukarni. System pozwolił usprawnić zarządzanie zleceniami i związanymi z nimi plikami graficznymi. Dodatkową jego zaletą jest to, że może być rozbudowywany i dostosowywany do pojawiających się w naszej drukarni nowych potrzeb.

Najnowsza wersja systemu PRESTOPrint V4.0, promowana podczas tegorocznej edycji targów Euro-Reklama Outdoor Expo cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających imprezę. Znalazły się w niej poprawki usprawniające pracę działów: druku i finalnej obróbki. Moduł produkcyjny programu został usprawniony pod kątem większej szybkości działania i sprawności w automatycznym planowaniu rozłożenia zadań na poszczególnych maszynach. W programie wprowadzono szereg innych przydanych funkcji usprawniających pracę w poszczególnych modułach systemu. Efektem targowej prezentacji i wielu przeprowadzonych tu rozmów są również decyzje dotyczące rozwoju systemu PRESTOPrint w wersjach: dla drukarń offsetowych (będzie ona dostępna z końcem II kwartału 2008) sitodrukowych (PRESTOSito) – jej start jest planowany na III kwartał br. i drukarń dziełowych. Ta ostatnia wersja pojawi się na rynku na przełomie 2008 i 2009 roku.

Źródło: IdeaSystem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW: drukarki A4 z systemem RIPS
Nowe urządzenia Epson EM-C800RDWF i EP-C800RDW osiągają najwyższą wydajność atramentu w swoim segmencie produktów, zapewniając do 50 000 stron czarno-białych i 20 000 stron kolorowych z jednego zestawu materiałów eksploatacyjnych. Pozwala to ograniczyć czynności konserwacyjne i zwiększyć produktywność.
Steve Luedke wiceprezesem w firmie Mark Andy
Firma Mark Andy, wiodący dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłosiła powołanie Steve'a Luedke na stanowisko wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta. Dołącza on do Mark Andy wnosząc do firmy duże doświadczenie w branży etykiet i opakowań: ponad 26-letnie z pracy w WS Packaging oraz w części Multi-Color Corporation, gdzie pracował dotychczas.
Brother: 4 drukarki laserowe z serii TonerBenefit
Firma Brother wprowadziła do portfolio cztery kompaktowe i wydajne monochromatyczne drukarki laserowe z serii TonerBenefit – HL-B2180DW, DCP-B7620DW, MFC-B7800DN oraz MFC-B7810DW. Urządzenia pozwalają na ekonomiczny i szybki wydruk dokumentów, dzięki czemu codzienna praca administracyjna oraz biurowa może stać się jeszcze bardziej efektywna. Nowe modele z serii Toner...
Rozmowy o druku: przewaga rynkowa dzięki personalizacji
W czasach, gdy docierają do nas rozmaite treści pochodzące z kanałów cyfrowych, wykorzystanie druku personalizowanego to dobry sposób na to, by zwrócić uwagę odbiorcy przekazu marketingowego. Indywidualna treść adresowana do konkretnej osoby może wywołać u niej pozytywne emocje i dać jej poczucie wyjątkowości.
API.PL i Epson na targach Print-Tech 2024
API.PL zaprasza wszystkich zainteresowanych rozwojem działalności poligraficznej na spotkanie podczas targów Warsaw Print-Tech Expo. W trakcie wydarzenia firma API wspólnie z partnerem – firmą Epson - będzie stacjonować na stoisku F3.50. W tym czasie będzie można obejrzeć drukarki ekosolwentowe Epson, nowe urządzenie hybrydowe tej samej firmy, czyli SC-F1000 do druku w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764