logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa zawodniczka Arskom Sport Brokers wzmocni segment produktowy agencji

  PR 02.10.2020, przeczytano 486 razy
ilustracja

Maja Matuszewska, wcześniej związana z agencją stor9_, od września rozpoczęła pracę w Arskom Sport Brokers. Będzie rozwijać m.in. segment produktowy holdingu, związany ze współpracą z influencerami, ambasadorami i nowymi projektami mediowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-zawodniczka-arskom-sport-brokers-wzmocni-segment-produktowy-agencji,388611,artykul.html

Kluczowym zadaniem Matuszewskiej będzie współzarządzanie segmentami Sport Brokers, do których zalicza się współpracę z influencerami, sportowymi ambasadorami oraz mediami, w tym mediami własnymi. Jej doświadczenie w tym obszarze będzie kluczowe dla realizacji celów firmy w sportowym roku 2021.

Matuszewska wcześniej przez ponad rok pracowała w należącej do Roberta Lewandowskiego agencji stor9_. Na stanowisku Project Managera zajmowała się tam ścisłą współpracą z ambasadorami i klientami w zakresie działalności biznesowej, medialnej i komunikacyjnej, a także koordynowaniem prowadzonych kampanii. Wcześniej przez blisko trzy lata pracowała na tym samym stanowisku w Startup Academy.

Maja jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa oraz zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów przez dwa lata pełniła funkcję przewodniczącej zarządu Samorządu Studentów UW.

– Trafiłam do miejsca, w którym oddycha się sportem. Cieszę się, że w Arskom Sport Brokers mogę łączyć sportową pasję z rozwojem zawodowym. W przyszłym roku, w którym czekają nas piłkarskie mistrzostwa Europy czy igrzyska olimpijskie, na pewno czeka nas wiele ciekawych wyzwań, na które już się cieszę – mówi Maja Matuszewska.

– We wszystkich rozmowach i już podczas tego krótkiego okresu pracy u nas Maja potwierdziła to, czego od takiego menedżera oczekiwaliśmy – dużą odpowiedzialność, sprawność działania i kierowanie się wartościami. Segment produktowy będzie dla nas kluczowym obszarem w najbliższych miesiącach, ale też leży u podstaw firmy na wiele następnych lat. Jestem przekonany, że transfer Mai pomoże nam stawiać kolejne kroki nie tylko pewniej, ale też w nowych kierunkach – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO Arskom Sport Brokers.

Źródło: Arskom

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764