logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa zawodniczka Arskom Sport Brokers wzmocni segment produktowy agencji

  PR 02.10.2020, przeczytano 556 razy
ilustracja

Maja Matuszewska, wcześniej związana z agencją stor9_, od września rozpoczęła pracę w Arskom Sport Brokers. Będzie rozwijać m.in. segment produktowy holdingu, związany ze współpracą z influencerami, ambasadorami i nowymi projektami mediowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-zawodniczka-arskom-sport-brokers-wzmocni-segment-produktowy-agencji,388611,artykul.html

Kluczowym zadaniem Matuszewskiej będzie współzarządzanie segmentami Sport Brokers, do których zalicza się współpracę z influencerami, sportowymi ambasadorami oraz mediami, w tym mediami własnymi. Jej doświadczenie w tym obszarze będzie kluczowe dla realizacji celów firmy w sportowym roku 2021.

Matuszewska wcześniej przez ponad rok pracowała w należącej do Roberta Lewandowskiego agencji stor9_. Na stanowisku Project Managera zajmowała się tam ścisłą współpracą z ambasadorami i klientami w zakresie działalności biznesowej, medialnej i komunikacyjnej, a także koordynowaniem prowadzonych kampanii. Wcześniej przez blisko trzy lata pracowała na tym samym stanowisku w Startup Academy.

Maja jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa oraz zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów przez dwa lata pełniła funkcję przewodniczącej zarządu Samorządu Studentów UW.

– Trafiłam do miejsca, w którym oddycha się sportem. Cieszę się, że w Arskom Sport Brokers mogę łączyć sportową pasję z rozwojem zawodowym. W przyszłym roku, w którym czekają nas piłkarskie mistrzostwa Europy czy igrzyska olimpijskie, na pewno czeka nas wiele ciekawych wyzwań, na które już się cieszę – mówi Maja Matuszewska.

– We wszystkich rozmowach i już podczas tego krótkiego okresu pracy u nas Maja potwierdziła to, czego od takiego menedżera oczekiwaliśmy – dużą odpowiedzialność, sprawność działania i kierowanie się wartościami. Segment produktowy będzie dla nas kluczowym obszarem w najbliższych miesiącach, ale też leży u podstaw firmy na wiele następnych lat. Jestem przekonany, że transfer Mai pomoże nam stawiać kolejne kroki nie tylko pewniej, ale też w nowych kierunkach – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO Arskom Sport Brokers.

Źródło: Arskom

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764