logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowakowie i korzyści w Standardzie - kampania Banku Pocztowego

  PR 17.01.2010, przeczytano 2105 razy
ilustracjastrzałka

9 stycznia 2010 roku wystartowała nowa telewizyjna kampania reklamowa Banku Pocztowego, promująca ofertę w zakresie rachunków osobistych i kredytu gotówkowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowakowie-i-korzysci-w-standardzie---kampania-banku-pocztowego,10071,artykul.html

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży, a także budowanie wizerunku Banku dostępnego, również dla tych osób, które do tej pory nie korzystały z rachunków. W najnowszej kampanii reklamowej Banku Pocztowego pojawia się rodzina Nowaków, której członkowie mają podobne problemy i radości jak większość Polaków. Bank chce w ten sposób podkreślić, że z jego usług może korzystać każdy - jego oferta jest prosta i tania.

Na początku roku Bank zmodyfikował ofertę rachunków osobistych - opłata za prowadzenie Pocztowego Konta Standard oraz Nestor została zniesiona. Wyróżnikiem oferty Banku Pocztowego na rynku jest niezmiennie możliwość założenia i obsługi rachunku na każdej Poczcie, a także wpłaty i wypłaty bez prowizji oraz darmowe wszystkie bankomaty w kraju i za granicą. Te zalety rachunku Bank będzie promować w pierwszym spocie.

Nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego będzie się składać z trzech odsłon i potrwa do końca marca.

Spot reklamujący Pocztowe Konto Standard to pierwsza część naszej kampanii - w kolejnym miesiącu będziemy zachęcać emerytów i rencistów do skorzystania z najlepszego dla nich rachunku na rynku Pocztowego Konta Nestor. W marcu skupimy się na promocji Kredytu Raz Dwa - mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Departamentu Promocji. W całej naszej kampanii będziemy wykorzystywać tych samych aktorów grających rodzinę Nowaków - w ten sposób powstanie serial reklamowy - dodaje Marcin Szymkowiak.

W pierwszym spocie reklamowym Maria, którą gra Ewa Makomaska radzi Jerzemu, (w tę rolę wcielił się Wojciech Walasik) aby założył bezpłatny rachunek w Banku Pocztowym.

Jako główne wyróżniki Pocztowego Konta Standard wymienia:
- bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku,
- wpłaty i wypłaty bez prowizji,
- wszystkie bankomaty w kraju i za granica bez opłat,
- możliwość założenia i obsługi rachunku na każdej Poczcie.

Spot będzie można zobaczyć w okresie od 9 do 31 stycznia br. w TVP1, TVP2, TVP 3, TVP7, Polsacie, TVN, TVN7, TV4. Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii w reklamie wzięli udział pracownicy Poczty Polskiej. Kampanie przygotowała agencja Banah Group. Produkcją spotu zajął się Opus Film, a zakupem mediów - Mediaedge:cia. Uzupełnienie kampanii stanowi komunikacja BTL w Urzędach Pocztowych.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764