logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe, zmienione wydanie „Marketingu” Kotlera

  PR 04.10.2012, przeczytano 4199 razy
ilustracjastrzałka

Nakładem Domu Wydawniczego REBIS ukazało się najnowsze, zaktualizowane wydanie biblii marketingu. MARKETING, fundamentalne dzieło Philipa Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Kevin Lane Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe%2C-zmienione-wydanie-marketingu-kotlera,16830,artykul.html

Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmując:

  • budowanie strategii i planów marketingowych,
  • docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań,
  • utrzymywanie kontaktów z klientami,
  • budowanie silnych marek,
  • kształtowanie ofert rynkowych
  • dostarczanie i komunikowanie wartości
  • tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.


Dodatkowy atut książki stanowi umiejętne połączenie teorii z praktyką wsparte mnóstwem aktualnych przykładów z doświadczenia autorów oraz słynnych marek i firm – tak wielkich, jak i zupełnie małych. Zostały one wplecione w tekst jako czytelnie zaznaczone ramki. Niemal wszystkie zamieszczone w tej edycji są nowe, gdyż dla nadania jak największej uniwersalności, ich zawartość wymieniono lub zaktualizowano zgodnie z najnowszą wiedzą. Dodatkowo, na zakończenie każdego rozdziału pojawia się część „Zastosowania”. Tworzą ją bardziej wnikliwe ministudia konkretnych przypadków oraz pytania, zachęcające do dalszej analizy i przełożenia na codzienne zastosowania.

Najnowsze wydanie MARKETINGU jest pierwszą w Polsce edycją w pełni kolorową. Zastosowanie barw uatrakcyjnia prezentowane wykresy i tabele, ale także czyni bardziej przejrzystymi wszelkie przekazywane, specjalnie wyróżnione podsumowania oraz informacje warte szczególnej uwagi czy zapamiętania. Jednocześnie pozwala czytelnie, grafikami i fotografiami, zilustrować przytaczane przykłady.

Źródło: REBIS

Dodatkowe informacje:

PHILIP KOTLER (ur. 1931 r.) to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy
i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank
of America.

KEVIN LANE KELLER (ur. 1956 r.) jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

MARKETING
Philip Kotler i Kevin Lane Keller
oprawa broszurowa: ISBN 978-83-7510-933-7,
cena: 99,00 zł
oprawa twarda: ISBN 978-83-7510-616-9, cena: 129,00 zł
Seria Poradniki i podręczniki biznesowe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764