logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe atramenty i plotery Mutoha

   06.03.2006, przeczytano 1236 razy
ilustracjastrzałka

Mutoh poinformował o wprowadzeniu nowych atramentów Eco-Solvent Ultra, które są już używane w ploterach Falcon Outdoor oraz Toucan LT i LT Board. W stosunku do swych poprzedników z serii Eco-Solvent Plus, nowe atramenty charakteryzuje szybsze schnięcie, większa intensywność i przestrzeń barwna, a także większa odporność na zadrapania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-atramenty-i-plotery-mutoha,3642,artykul.html

Dodatkowymi atutami mają być niższe koszty w przeliczeniu na metr kwadratowy wydruku oraz poszerzona paleta obsługiwanych mediów niepowlekanych. Producent zapewnia także, iż nowe atramenty są praktycznie bezzapachowe i nie wymagają specjalnych systemów wentylacji.

Jednocześnie rozpoczęła się sprzedaż zapowiadanego od pewnego czasu modelu plotera eko-solwentowego Rockhopper 3, który także korzysta z nowych atramentów serii Ultra. Na razie maszyna dostępna jest w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce, w szerokościach 65 i 90 cali (maks. szerokość zadruku: 1643 i 2250 mm). Wśród nowości producent wymienia m.in. nowy system prowadzenia mediów, druk 8-kolorowy, pozwalający na stosowanie szybkiego trybu 2xCMYK, a także tryb foto (CMYKcm). Minimalna rozdzielczość druku: 360x360 dpi, maksymalnie: 1440x1440 dpi. Ploter korzysta z systemu pozwalającego na zmianę wielkości punktu rastra stochastycznego.

W cenę (ok. 26 tys. Euro za model 65-calowy i 34,5 tys. Euro za model 90-calowy) wliczony jest m.in. zestaw atramentów oraz RIP postscriptowy (do wyboru Scanvec Amiable PhotoPrint SE Mutoh Edition lub Onyx RIPCenter Mutoh Edition).

Źródło: Printhead

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764