logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe atramenty i plotery Mutoha

   06.03.2006, przeczytano 1223 razy
ilustracjastrzałka

Mutoh poinformował o wprowadzeniu nowych atramentów Eco-Solvent Ultra, które są już używane w ploterach Falcon Outdoor oraz Toucan LT i LT Board. W stosunku do swych poprzedników z serii Eco-Solvent Plus, nowe atramenty charakteryzuje szybsze schnięcie, większa intensywność i przestrzeń barwna, a także większa odporność na zadrapania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-atramenty-i-plotery-mutoha,3642,artykul.html

Dodatkowymi atutami mają być niższe koszty w przeliczeniu na metr kwadratowy wydruku oraz poszerzona paleta obsługiwanych mediów niepowlekanych. Producent zapewnia także, iż nowe atramenty są praktycznie bezzapachowe i nie wymagają specjalnych systemów wentylacji.

Jednocześnie rozpoczęła się sprzedaż zapowiadanego od pewnego czasu modelu plotera eko-solwentowego Rockhopper 3, który także korzysta z nowych atramentów serii Ultra. Na razie maszyna dostępna jest w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce, w szerokościach 65 i 90 cali (maks. szerokość zadruku: 1643 i 2250 mm). Wśród nowości producent wymienia m.in. nowy system prowadzenia mediów, druk 8-kolorowy, pozwalający na stosowanie szybkiego trybu 2xCMYK, a także tryb foto (CMYKcm). Minimalna rozdzielczość druku: 360x360 dpi, maksymalnie: 1440x1440 dpi. Ploter korzysta z systemu pozwalającego na zmianę wielkości punktu rastra stochastycznego.

W cenę (ok. 26 tys. Euro za model 65-calowy i 34,5 tys. Euro za model 90-calowy) wliczony jest m.in. zestaw atramentów oraz RIP postscriptowy (do wyboru Scanvec Amiable PhotoPrint SE Mutoh Edition lub Onyx RIPCenter Mutoh Edition).

Źródło: Printhead

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764