logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe bannery z 3M

   05.11.2002, przeczytano 824 razy

Firma 3M zaprezentowała nowe materiały bannerowe do ekspozycji krótkookresowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-bannery--z-3m,1296,artykul.html

3M Mesh Banner Material 8453 o szerokości 80 cali to siatkowy materiał bannerowy do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Grafikę można drukować atramentami 3M do ploterów piezoelektrycznych na modelach maszyn VUTEk UltraVu przystosowanych do nadruków na siatkach.

3M Banner Material 8452 oraz RG8452 to grubsze materiały dwustronne. Mogą być zszywane, oczkowane lub klejone taśmą 3M VHB i stosowane zarówno we wnętrzach jak i na zewnątrz. Nadruki na materiale 8452 można wykonywać techniką ink-jet na ploterach VUTEk UltraVu atramentami 3M Piezo Ink Jet Inks lub techniką elektrostatyczną na maszynie Scotchprint Printer 2000. Materiał RG8452 można stosować w ploterach Océ Arizona 90 i 180, drukując atramentami 3M Piezo Ink jet inks.

Materiały mają zapewniać 6-cio miesięczną trwałość wydruków.

Więcej informacji:
www.mmm.com/us/brands/scotchprintgraphics

Źródło: 3M

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764