logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe Bielawy: Zmiana wizerunku toruńskiego centrum handlowego

  PR 09.10.2019, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

Działające od 17 lat w Toruniu Centrum Handlowe Bielawy zmienia nazwę. Od teraz będzie nazywać się Nowe Bielawy. Rebranding to efekt modernizacji całego obiektu, w tym jego oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-bielawy%3A-zmiana-wizerunku-torunskiego-centrum-handlowego,384266,artykul.html

Od teraz klienci robiący zakupy w CH Bielawy zrobią je w Nowych Bielawach. Jedno z pierwszych centrów handlowych w Toruniu właśnie zmieniło nazwę. Jak przekonują przedstawiciele obiektu, ma ona podkreślić kolejny rozdział w historii centrum, a także zwrócić uwagę na znaczące zmiany, jakie zaszły tu w ostatnich miesiącach.

W parze z nową nazwą zaprezentowano także nowe logo. To od teraz składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną literą „N”, nawiązującą do słowa „nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości i przyszłości. Obok grafiki pojawia się obecna nazwa.

Oprócz tego klienci zyskali też nowoczesną platformę internetową. Ta zapewnia m.in. łatwy dostęp do mapy obiektu, także w wersji mobilnej, listy sklepów i kontaktów do nich czy zapowiedzi wydarzeń. Serwis umożliwia również zamówienie online karty podarunkowej oraz sprawdzenie aktualnych promocji w sklepach.

- Nazwą, logotypem i stroną www chcemy podkreślić znaczące i realne zmiany, jakie w ostatnim czasie zaszły w naszym centrum handlowym. Te objęły zarówno modernizację wnętrz i elewacji, realizację nowej strategii marketingowej, jak również ofertę, w której pojawiło się wiele nowych marek. Nie jest to więc tylko zmiana czysto wizerunkowa, ale kolejny etap w rozwoju obiektu - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

W ten etap Nowe Bielawy wchodzą w pełni przygotowane. Ostatnie kilkanaście miesięcy przyniosły bowiem całą serię znaczących inwestycji. Centrum handlowe zmodernizowało swoją strefę gastronomiczną, tworząc nowoczesną przestrzeń spełniającą założenia idei „trzeciego miejsca”, czyli miejsca zapewniającego relaks.

Ponadto inwestor wymienił na terenie całego obiektu posadzkę, rozjaśniając tym samym aleje handlowe. Dopełnieniem inwestycji stały się nowoczesne strefy wypoczynkowe, dające możliwość m.in. podładowania urządzeń mobilnych. Miejsca te niedawno wzbogacono też o biblioteczki bookcrossingowe, współtworzone przez klientów.

Na terenie całego obiektu zmodernizowano również oświetlenie, wprowadzając energooszczędne LED-y minimalizujące zużycie energii. Na ukończeniu są już prace związane z elewacją, która zostanie całkowicie zmodernizowana. Wejścia do centrum zostaną wyraźnie zaznaczone, a całości dopełni nowe logo.

To jednak nie jedyne zmiany, jakie wiążą się z nową nazwą. Dzięki nowej strategii leasingowej centrum handlowe porządkuje i odświeża swoją ofertę. W efekcie klienci mogą znaleźć tutaj popularne marki modowe takie jak: Carry, Big Star, Triumph,  Ryłko czy CCC. Centrum handlowe Nowe Bielawy znane jest także z bogatej oferty wyposażenia wnętrz, którą tworzy Jysk, home&you oraz sąsiadujący Leroy Merlin.

- Ostatnimi zmianami dajemy naszym klientom jasny sygnał, że teraz mają możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym centrum convenience, które dynamicznie się rozwija i w siebie inwestuje. Co więcej, rebrandingiem podkreślamy, że mamy nową, atrakcyjną ofertę, która dopasowana jest do codziennych potrzeb całej rodziny - mówi Pyrkowska. - To także jasny sygnał, jaki wysyłamy w kierunku naszych partnerów biznesowych. Zależy nam na tym, aby docenić marki już u nas obecne od lat, a tym samym dać im solidny argument do dalszej współpracy. Jednocześnie także zwracamy uwagę nowych najemców, pokazując, że mamy dziś do zaoferowania atrakcyjną powierzchnię handlową w obiekcie, który jest doinwestowany i który się stale rozwija, zgodnie z panującymi na rynku trendami - dodaje.

Źródło: Newbridge/Nowe Bielawy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764