logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe Bielawy: Zmiana wizerunku toruńskiego centrum handlowego

  PR 09.10.2019, przeczytano 137 razy
ilustracjastrzałka

Działające od 17 lat w Toruniu Centrum Handlowe Bielawy zmienia nazwę. Od teraz będzie nazywać się Nowe Bielawy. Rebranding to efekt modernizacji całego obiektu, w tym jego oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-bielawy%3A-zmiana-wizerunku-torunskiego-centrum-handlowego,384266,artykul.html

Od teraz klienci robiący zakupy w CH Bielawy zrobią je w Nowych Bielawach. Jedno z pierwszych centrów handlowych w Toruniu właśnie zmieniło nazwę. Jak przekonują przedstawiciele obiektu, ma ona podkreślić kolejny rozdział w historii centrum, a także zwrócić uwagę na znaczące zmiany, jakie zaszły tu w ostatnich miesiącach.

W parze z nową nazwą zaprezentowano także nowe logo. To od teraz składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną literą „N”, nawiązującą do słowa „nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości i przyszłości. Obok grafiki pojawia się obecna nazwa.

Oprócz tego klienci zyskali też nowoczesną platformę internetową. Ta zapewnia m.in. łatwy dostęp do mapy obiektu, także w wersji mobilnej, listy sklepów i kontaktów do nich czy zapowiedzi wydarzeń. Serwis umożliwia również zamówienie online karty podarunkowej oraz sprawdzenie aktualnych promocji w sklepach.

- Nazwą, logotypem i stroną www chcemy podkreślić znaczące i realne zmiany, jakie w ostatnim czasie zaszły w naszym centrum handlowym. Te objęły zarówno modernizację wnętrz i elewacji, realizację nowej strategii marketingowej, jak również ofertę, w której pojawiło się wiele nowych marek. Nie jest to więc tylko zmiana czysto wizerunkowa, ale kolejny etap w rozwoju obiektu - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

W ten etap Nowe Bielawy wchodzą w pełni przygotowane. Ostatnie kilkanaście miesięcy przyniosły bowiem całą serię znaczących inwestycji. Centrum handlowe zmodernizowało swoją strefę gastronomiczną, tworząc nowoczesną przestrzeń spełniającą założenia idei „trzeciego miejsca”, czyli miejsca zapewniającego relaks.

Ponadto inwestor wymienił na terenie całego obiektu posadzkę, rozjaśniając tym samym aleje handlowe. Dopełnieniem inwestycji stały się nowoczesne strefy wypoczynkowe, dające możliwość m.in. podładowania urządzeń mobilnych. Miejsca te niedawno wzbogacono też o biblioteczki bookcrossingowe, współtworzone przez klientów.

Na terenie całego obiektu zmodernizowano również oświetlenie, wprowadzając energooszczędne LED-y minimalizujące zużycie energii. Na ukończeniu są już prace związane z elewacją, która zostanie całkowicie zmodernizowana. Wejścia do centrum zostaną wyraźnie zaznaczone, a całości dopełni nowe logo.

To jednak nie jedyne zmiany, jakie wiążą się z nową nazwą. Dzięki nowej strategii leasingowej centrum handlowe porządkuje i odświeża swoją ofertę. W efekcie klienci mogą znaleźć tutaj popularne marki modowe takie jak: Carry, Big Star, Triumph,  Ryłko czy CCC. Centrum handlowe Nowe Bielawy znane jest także z bogatej oferty wyposażenia wnętrz, którą tworzy Jysk, home&you oraz sąsiadujący Leroy Merlin.

- Ostatnimi zmianami dajemy naszym klientom jasny sygnał, że teraz mają możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym centrum convenience, które dynamicznie się rozwija i w siebie inwestuje. Co więcej, rebrandingiem podkreślamy, że mamy nową, atrakcyjną ofertę, która dopasowana jest do codziennych potrzeb całej rodziny - mówi Pyrkowska. - To także jasny sygnał, jaki wysyłamy w kierunku naszych partnerów biznesowych. Zależy nam na tym, aby docenić marki już u nas obecne od lat, a tym samym dać im solidny argument do dalszej współpracy. Jednocześnie także zwracamy uwagę nowych najemców, pokazując, że mamy dziś do zaoferowania atrakcyjną powierzchnię handlową w obiekcie, który jest doinwestowany i który się stale rozwija, zgodnie z panującymi na rynku trendami - dodaje.

Źródło: Newbridge/Nowe Bielawy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764