Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation realizuje strategię dla kosmetyków włoskiej marki Tonino Lamborghini. W mijającym tygodniu agencja uruchomiła też serwis powstającej w Wałbrzychu Galerii Victoria oraz wykonała projekt na zamówienie US Pharmacia Polska.
Na polskim rynku pojawiła się seria nowych zapachów dla mężczyzn spod znaku włoskiej marki Tonino Lamborghini. Agencja interaktywna Pro-Creation (www.pro-creation.pl) odpowiada za doradztwo w zakresie kreacji internetowej w ogólnopolskiej kampanii promującej nowe kosmetyki marki Tonino Lamborghini, a także za całościową realizację strategii marketingu interaktywnego.
W ramach strategii agencja Pro-Creation zaprojektowała i wykonała serwis poświęcony nowym produktom. Jest on dostępny pod adresem www.tonino-lamborghini.net. Agencja opracowała także interaktywną grę oraz konkurs fotograficzny dla Internautów. Wykonane zostały także kreacje na potrzeby kampanii internetowej.
Moc, Legenda, Charakter – to przymioty trzech linii nowych zapachów Tonino Lamborghini przeznaczonych dla nowoczesnych i dynamicznych mężczyzn. Logotyp, opakowanie oraz promująca produkty kampania telewizyjna bezpośrednio nawiązują do postaci szarżującego byka, znaku Zodiaku, pod którym narodził się Ferruccio Lamborghini, legenda włoskiej motoryzacji. Również wyszukana kompozycja aromatów podkreśla cechy współczesnego, nowoczesnego mężczyzny: odwagę, siłę, moc, indywidualizm i niezależność. W ramach projektu Pro-Creation również opracowała i wykonała grę internetową.
Innym elementem strategii interaktywnej dla nowych zapachów Tonino Lamborghini jest konkurs fotograficzny „Moc w Tobie”. Nawiązuje on do symbolicznej mocy, którą niosą ze sobą nowe produkty. W ramach konkursu Internauci mogą przesyłać fotografie, obrazujące posiadaną przez mężczyznę moc (mniej lub bardziej dosłownie) – oczywiście dzięki wsparciu „eterycznego byka”. Konkurs trwa do 10 grudnia, a jego szczegóły są dostępne na stronie internetowej www.tonino-lamborghini.net.
Autorska kreacja internetowego oblicza zapachów Tonino Lamborghini powstała we współpracy z domem mediowym Mediaedge:CIA. Stworzone przez Pro-Creation wizja i kreacja zyskały uznanie zarówno w międzynarodowych strukturach Coty, jak też we włoskiej siedzibie firmy Tonino Lamborghini.
W mijającym tygodniu warszawska agencja oddała także do użytku dwa inne projekty internetowe. Pierwszym z nich jest nowy serwis zrealizowany na potrzeby Galerii Victoria, dużej inwestycji o charakterze rozrywkowo-handlowym powstającej w Wałbrzychu. Będzie to pierwszy tego typu obiekt w Wałbrzychu i regionie (otwarcie zaplanowano na wiosnę 2010 r.), a dla Pro-Creation również pierwszy samodzielny projekt wykonania oficjalnego serwisu dla dużego centrum handlowo-usługowego. „Współpraca z wieloma podmiotami zagranicznymi, architektami, developerem i wykonawcą – jeszcze przed rozpoczęciem budowy Galerii – to dla nas cenne doświadczenie w projektach realizowanych dla tej branży.” – powiedział Bartosz Michałowski, prezes i dyrektor kreatywny agencji Pro-Creation. Nowy serwis, który pełni przede wszystkim funkcje informacyjne, dostępny jest pod adresem www.galeriavictoria.pl. Projekt służy już nowym najemcom, którzy w serwisie mogą obecnie sprawdzić dostępność powierzchni handlowych, a także dowiedzieć się, które z lokali zostały już wynajęte i przez jakie firmy.
Drugi projekt uruchomiony w ostatnich dniach to serwis wykonany na zlecenie US Pharmacia dla marki Ibuprom Zatoki. Jest on dostępny pod adresem www.ibuprom.pl/maraton. Projekt, z pomocą sylwetki Anny Pawłowskiej-Pojawy, bohaterki reklamy telewizyjnej leku Ibuprom Zatoki, promuje maraton jako sposób na życie i zdrowie. Inicjatywa US Pharmacia dla marki Ibuprom jest ciekawym pomysłem na nowe podejście do marketingu leków OTC. Firma postawiła na bardziej subtelną promocję leków, koncentrując się na prezentacji sylwetek prawdziwych postaci – zwykłych kobiet, które mają niecodzienne pasje. Niedawno dużą popularnością cieszyła się kampania „Mount Everest”, w której prawdziwa postać, Agnieszka Kiela-Pałys, opowiada, jak zdobyła dach świata. Zarówno przy okazji kampanii „Maraton”, jak i „Mount Everest”, Pro-Creation zrealizowała projekty internetowe, wspierające marketing Ibupromu.
Pro-Creation jest nowoczesną agencją reklamową działającą na polu marketingu interaktywnego i nowych technologii internetowych. Już od ponad ośmiu lat projektuje i prowadzi zaawansowane projekty e-marketingowe, współtworząc dzięki nim sukcesy Klientów w Polsce oraz na rynkach Europy Zachodniej i USA. Głównymi klientami agencji są: Agora, AMS, Avans, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, US Pharmacia i Wilkinson Sword.
„Dla nas również nie ma rzeczy niemożliwych, także tworzymy społeczności online, a nasze pomysły faktycznie działają. Klienci wybierają nas, gdy oczekują dobrej współpracy i pełnego zaangażowania, czego niekiedy nie znajdują w innych agencjach.”
Więcej na www.pro-creation.pl
Źródło: Pro-Creation