logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe butelki i kubki do grawerowania laserowego w ofercie Trotec

  PR 21.12.2020, przeczytano 1235 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu producent systemów laserowych rozszerzył swoją ofertę materiałów grawerskich o nowe kolory butelek do grawerowania, a także o zupełnie nową kategorię – kubki termiczne w dwóch rozmiarach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-butelki-i-kubki-do-grawerowania-laserowego-w-ofercie-trotec,389671,artykul.html

Idealny prezent na wiele okazji

Butelka lub kubek do grawerowania to stylowy i praktyczny prezent wielokrotnego użytku. Możliwość wygrawerowania na nim grafiki, cytatu lub imienia sprawia, że taki produkt będzie świetnym pomysłem na prezent zarówno pod choinkę lub na urodziny, jak i jako firmowy gadżet. Prezent tego rodzaju to także dobry sposób na ograniczenie wykorzystywania jednorazowych butelek z tworzyw sztucznych. Do świątecznych i noworocznych ozdób doskonale sprawdzi się także inny materiał z oferty Trotec - arkusze wylewanego akrylu z serii TroGlitter. Wykonane na jego bazie produkty przyciągają uwagę nie tylko swoimi żywymi i radosnymi kolorami, ale także błyszczącymi drobinkami brokatu.

Butelki i kubki trafią w gust każdej osoby, dzięki szerokiemu wyborowi kolorów od klasycznej czerni po bardziej wyraziste kolory jak pomarańcz, zieleń czy modne w ostatnich latach kolory - miętowy oraz pudrowy róż. Butelki i kubki z serii Magic to zdecydowanie wyróżniające się produkty wśród nowości za sprawą brokatowej kolorowej powłoki, która znakomicie nadaje się do grawerowania laserowego. Nawet prosty grawerunek umieszczony na produkcie z serii Magic daje wyjątkowy efekt.

Szczegóły produktu

Butelki i kubki termiczne z oferty Trotec wykonane są z wysokogatunkowej stali nierdzewnej 304 oraz pokryte zostały warstwą farby, która jest usuwana podczas grawerowania laserowego, odsłaniając znajdującą się pod nią stal. Izolacja termiczna butelek w postaci podwójnych ścianek pozwala na utrzymanie temperatury zimnych napojów do 24 godzin, z kolei gorące napoje zachowają temperaturę do 12 godzin. Kubki wyposażone zostały w pokrywkę i utrzymują temperaturę gorących płynów do 4 godzin, a wlane do nich zimne napoje pozostają chłodne do 8 godzin.

Łącznie w ofercie materiałów grawerskich Trotec pojawiło się aż 20 nowych akcesoriów do grawerowania laserowego. 

Źródło: Trotec Laser

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764