logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe butelki i kubki do grawerowania laserowego w ofercie Trotec

  PR 21.12.2020, przeczytano 1174 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu producent systemów laserowych rozszerzył swoją ofertę materiałów grawerskich o nowe kolory butelek do grawerowania, a także o zupełnie nową kategorię – kubki termiczne w dwóch rozmiarach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-butelki-i-kubki-do-grawerowania-laserowego-w-ofercie-trotec,389671,artykul.html

Idealny prezent na wiele okazji

Butelka lub kubek do grawerowania to stylowy i praktyczny prezent wielokrotnego użytku. Możliwość wygrawerowania na nim grafiki, cytatu lub imienia sprawia, że taki produkt będzie świetnym pomysłem na prezent zarówno pod choinkę lub na urodziny, jak i jako firmowy gadżet. Prezent tego rodzaju to także dobry sposób na ograniczenie wykorzystywania jednorazowych butelek z tworzyw sztucznych. Do świątecznych i noworocznych ozdób doskonale sprawdzi się także inny materiał z oferty Trotec - arkusze wylewanego akrylu z serii TroGlitter. Wykonane na jego bazie produkty przyciągają uwagę nie tylko swoimi żywymi i radosnymi kolorami, ale także błyszczącymi drobinkami brokatu.

Butelki i kubki trafią w gust każdej osoby, dzięki szerokiemu wyborowi kolorów od klasycznej czerni po bardziej wyraziste kolory jak pomarańcz, zieleń czy modne w ostatnich latach kolory - miętowy oraz pudrowy róż. Butelki i kubki z serii Magic to zdecydowanie wyróżniające się produkty wśród nowości za sprawą brokatowej kolorowej powłoki, która znakomicie nadaje się do grawerowania laserowego. Nawet prosty grawerunek umieszczony na produkcie z serii Magic daje wyjątkowy efekt.

Szczegóły produktu

Butelki i kubki termiczne z oferty Trotec wykonane są z wysokogatunkowej stali nierdzewnej 304 oraz pokryte zostały warstwą farby, która jest usuwana podczas grawerowania laserowego, odsłaniając znajdującą się pod nią stal. Izolacja termiczna butelek w postaci podwójnych ścianek pozwala na utrzymanie temperatury zimnych napojów do 24 godzin, z kolei gorące napoje zachowają temperaturę do 12 godzin. Kubki wyposażone zostały w pokrywkę i utrzymują temperaturę gorących płynów do 4 godzin, a wlane do nich zimne napoje pozostają chłodne do 8 godzin.

Łącznie w ofercie materiałów grawerskich Trotec pojawiło się aż 20 nowych akcesoriów do grawerowania laserowego. 

Źródło: Trotec Laser

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764