logo
WIADOMOŚCI

Nowe cenniki reklam w Grupie Radiowej Time

redakcja  PR 29.02.2012, przeczytano 3345 razy

Grupa Radiowa Time wprowadza nowe cenniki reklam. Zmiany dotyczą cenników poszczególnych sieci i stacji – ESKA, Eska ROCK, WAWA i pakietu Total TIME oraz warszawskiego Radia VOX FM. Nowe ceny reklam będą obowiązywać od dnia 12 marca i są podyktowane rozwojem Grupy Radiowej Time oraz wzrostem słuchalności poszczególnych stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-cenniki-reklam-w-grupie-radiowej-time,14790,artykul.html

Sieć ESKA systematycznie zwiększa liczbę stacji (Eska Żywiec w 2010 i Eska Elbląg w 2011) oraz wzmacnia swoją pozycję słuchalności na rynku, szczególnie w dużych ośrodkach miejskich. Wzrost słuchalności dziennej w miastach takich jak: Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Grudziądz, Gorzów, Łódź, Olsztyn, Opole, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Zielona Góra, Zamość, a także Iława, Inowrocław Kalisz, Przemyśl, Siedlce, Starachowice, Tarnów, Nowy Sącz (Eska Małopolska) i Żywiec wyniósł w ubiegłym roku średnio 14,04 % w stosunku do roku 2010*. Z tych względów ceny reklam w sieci ESKa wzrastają średnio o 4,8 %.
Radio Eska ROCK odnotowało z kolei 7,7 % dynamikę w grupie celowej 20-49 lat, w największych ośrodkach miejskich**. Ceny reklam w tej sieci wzrosną średnio o 11,9 %.

Słuchalność Radia WAWA wzrosła o 22 % w grupie celowej 20-49 lat miasta powyżej 50 tysięcy mieszkańców**. Zmiana cennika sieci planowana jest pierwszy raz od 2009 roku, mimo, że w międzyczasie dołączyły do niej stacje we Wrocławiu, Opolu i Szczecinie. Ceny reklam na antenie WAWY wzrosną średnio o 11,4 %.

Zmiany obejmują także cennik reklam warszawskiego radia VOX FM, które po odłączeniu w 2010 roku od sieci VOX (aktualnie sieć Plus) i gruntownej zmianie ramówki zanotowało zdecydowany wzrost słuchalności. Od 2006 roku liczba słuchaczy radia jest 2,5 razy większa, co daje mu drugą pozycję na liście najbardziej popularnych stacji warszawskich w grupie wiekowej 35-65 lat***. Ceny reklam w stacji wzrosną średnio o 52,9 %.

W związku ze zmianą cen reklam w sieci ESKA, Eska ROCK oraz sieci WAWA i stacji VOX FM pakiet Total TIME wzrasta średnio o 6,6%. Natomiast koszt reklam w wybranych stacjach lokalnych, wchodzących w skład Grupy Radiowej Time, zwiększy się średnio o 7,5 %.

Zasady, związane z wprowadzeniem nowych cen i przyjmowaniem zleceń, zostały szczegółowo określone w Ogólnych Warunkach Umów w Grupie Radiowej Time.

Źródło: Grupa Radiowa Time

Dodatkowe informacje:

*Źródło: Radio Track – Wszyscy 15-39 lat, miasta 50 tys.+, zasięg dzienny, pn-pt, fala: Sty-Gru 2011 vs Sty-Gru 2010
**Źródło: Radio Track - Wszyscy 20-49 lat, miasta 50 tys.+, zasięg dzienny, pn-pt, fala: Sty-Gru 2011 vs Sty-Gru 2010
***Źródło: Radio Track - Wszyscy 35-65 lat, Warszawa, zasięg dzienny, pn-pt, fala: Sty-Gru 2011 vs Sty-Gru 2006

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
czwartek 19.04.2018, 133 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone