logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe centrum badań firmy Durst

  PR 09.08.2010, przeczytano 1207 razy
ilustracjastrzałka

23 lipca w austriackim Lienz, uznany producent ploterów UV - firma Durst - otworzyła nowe centrum badań technologi druku. Spektakularny kształt budowli w której mieści się centrum przypomina... kryształ górski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-centrum-badan-firmy-durst,11062,artykul.html

Jak przystało na centrum badań nad nowoczesnymi technologiami, budynek nie pozostaje w tyle i charakteryzuje się nowoczesnym designem i konstrukcją - zastosowano w nim m.in. geotermalne pompy ciepła. Budowla ma powierzchnię 2000 m2, w której blisko połowę zajmują laboratoria a drugą cześć biura. W nowym centrum na stałe pracuje 12 naukowców: fizyków, chemików, biologów, specjalistów mechaniki cieczy i elektroników. Centrum współpracuje m.in. z kilkoma europejskimi uniwersytetami oraz z Instytutem Christiana Dopplera. 

Laboratoria

Mieszczące się w „górskim krysztale” laboratoria, wyposażone są w najwyższej klasy urządzenia do badań, takie jak mikroskopy eletronowe, młyny kulowe, parowniki obrotowe, Mastersizery i wiele innych. Wyposażenie laboratoriów umożliwia prowadzenie badań nad nowymi cieczami i atramentami, ich właściwościami, ekonomią i ograniczeniami przy pracy z różnymi, dostępnymi na rynku głowicami.

Naukowcy oprócz badań nad nowego rodzaju produktami takimi jak atramenty do druku na ceramice czy szkle uczestniczą w badaniach bieżących produktów. Zajmują się oceną jakościową opuszczających fabrykę Dursta partii atramentów, gęstości i koloru pigmentów oraz innych parametrów.

Nowe technologie

Inżynierowie Durst'a pracują także nad technologiami spoza branży stricte drukarskiej, m.in. opracowują nowe typy paneli solarnych, tworzywa do opakowań a także tekstylia.

Doświadczenie i know-how firmy, profesjonalnie wyposażone centrum badań a także współpraca z wieloma specjalistami powoduje, że znany producent ploterów UV będzie rozszerzał swoją ofertę o nowe, jeszcze bardziej doskonałe technologie druku.

Źródło: Atrium CP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764