logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe contentowe działania Mensil od Liquidthread i Starcom

  PR 13.05.2022, przeczytano 219 razy

Agencje LiquidThread oraz Starcom, należące do Publicis Groupe, we współpracy z Onetem (Axel Ringier Springer) przygotowały nowe działania contentowe dla marki Mensil (Hasco-Lek), mające na celu zachęcenie Polaków do częstszych rozmów o seksie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-contentowe-dzialania-mensil-od-liquidthread-i-starcom,395827,artykul.html

W ramach działań powstał videocast „SexDebata” z udziałem specjalistów, autorytetów w obszarze seksuologii, którego sponsorem jest Mensil, producent produktów leczniczych na erekcję Mensil i Mensil Max. Nowy cykl składa się z 5 odcinków, które są publikowane co każdy czwartek. Pojawili się w nich między innymi prof. Zbigniew Izdebski, który od lat 90. regularnie bada seksualność Polaków, dr Agata Loewe, terapeutka seksualna i psychoterapeutka, Andrzej Gryżewski, seksuolog, psychoterapeuta, współautora książki „Sztuka obsługi penisa” oraz dr hab. Katarzyna Waszyńska, psycholog i seksuolog kliniczny. Specjaliści zostali dobrani tak, aby spojrzeć na zagadnienie zarówno z kobiecego, jak i męskiego punktu widzenia. W odcinkach poruszone są tematy: „Jak zadbać o ogień w sypialni?” lub „Co robić, żeby chciało się chcieć?”, „Kiedy i jak kształtują się nasze gusta seksualne?”, „Problemy z erekcją”, „Kryzys męskości - fakt czy mit?”, „Zagadki kobiecego i męskiego orgazmu”.

Oprócz odcinków videocastu, które pojawiają się na przygotowanej stronie oraz na platformach: Spotify, YouTube, Apple, Onet Audio, działania wspierają artykuły natywne, content w social mediach i digitalu. Za koncept działań i realizację odpowiedzialne są agencja digitalowo-contentowa LiquidThread oraz agencja mediowa Starcom razem z redakcją Onet (Axel Ringier Springer).

Źródło: Starcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764