logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe drukarki dedykowane Brother Soho

  PR 11.01.2024, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother zaprezentowała cztery produkty drukujące w technologii LED. Drukarka HL-L3220CW oraz urządzenia wielofunkcyjne DCP-L3560CDW, DCP-L3520CDW i MFC-L3740CDW pozwalają na szybki i intuicyjny wysokojakościowy druk w kolorze. Wyróżniają się elastycznymi opcjami łączności oraz cichą pracą, dzięki czemu sprawdzą się w małych biurach oraz jako wyposażenie pracowników zdalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-drukarki-dedykowane-brother-soho,402699,artykul.html

Kompaktowa kolorowa drukarka HL-L3220CW umożliwia wydruk do 18 stron na minutę. Model posiada 256 MB pamięci wewnętrznej, pojemny podajnik papieru i tacę odbiorczą na 150 arkuszy oraz możliwość połączenia za pomocą WiFi 5GHz i USB. HL-L3220CW wyróżnia się jednowierszowym panelem sterowania LCD, dzięki któremu urządzenie jest proste w obsłudze. Dodatkowo wysokiej jakości technologia druku LED zapewnia nieskazitelne i profesjonalne rezultaty za każdym razem.

Urządzenia wielofunkcyjne DCP-L3520CDW i MFC-L3740CDW pozwalają na druk 18 stron na minutę, a przy wydrukach dwustronnych 7 str./min. Modele zostały wyposażone w łączność za pomocą WiFi 5GHz i USB (w przypadku MFC-L3740CDW również w Gigabit Ethernet), 512 MB pamięci wewnętrznej oraz podajnik papieru na 250 arkuszy. Brother DCP-L3560CDW zapewnia prędkość druku do 26 str./min, a przy wydrukach dwustronnych 10 str./min. Urządzenie umożliwia skanowanie do 27 obrazów na minutę. Ten model został wyposażony w kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 8,8 cm oraz łączność za pomocą Gigabit Ethernet, WiFi 5Ghz i USB. Wszystkie urządzenia umożliwiają intuicyjne drukowanie w wysokiej jakości, skanowanie oraz kopiowanie. Model MFC-L3740CDW został dodatkowo wyposażony w faks.

Nowowprowadzone urządzenia Brother posiadają funkcje bezpieczeństwa zgodne z najnowszymi normami w celu zapewnienia mocnej ochrony przetwarzanym danym. W modelach HL-L3220CW, DCP-L3560CDW, DCP-L3520CDW oraz MFC-L3740CDW zastosowano trójwarstwowe zabezpieczenie na poziomie urządzenia, sieci i dokumentu. Dzięki temu użytkownik zyskuje jeszcze większe poczucie bezpieczeństwa oraz gwarancje, że integralność danych jest zachowana na każdym etapie.

Powyższe modele wprowadzone do portfolio Brother są objęte 3-letnią gwarancją. 

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764