logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe drukarki Epson Ecotank

  PR 30.10.2018, przeczytano 1428 razy
ilustracjastrzałka

Epson rozszerza ofertę drukarek bez kartridży: w dwóch modelach wykorzystano nowy 5-kolorowy system zasilania w atrament (L7160 i L7180), dodatkowo stylowy i funkcjonalny design urządzeń EcoTank nowej generacji dostępny jest także w podstawowych drukarkach domowych (tylko L3110/1 i L3150/1).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-drukarki-epson-ecotank,379953,artykul.html

Użytkownicy poszukujący drukarki bez kartridży, do kreatywnych i biurowych zadań, obecnie mogą wybrać jedno z nowych urządzeń 3 w 1 EcoTank firmy Epson — L7160 i L7180. Oparte są one na nowym 5-kolorowym systemie zasilania w atrament, zawierającym czerń fotograficzną i czarny atrament pigmentowy, dzięki czemu świetnie nadają się do uniwersalnych zastosowań, od druku zdjęć, rysunków i wykresów po dokumenty biurowe. Są wielozadaniowe - oferują druk mobilny, druk na płytach CD, drukowanie dwustronne oraz wyposażone są w czytnik kart. Model L7160 obsługuje druk w formacie A4, a L7180 dodatkowo A3.

Z kolei nowe modele L3110/1 i L3150/1 wprowadzają do oferty podstawowych drukarek domowych poszerzony zakres funkcji oraz udoskonalony wygląd. Ich nowoczesna budowa pozwala zaoszczędzić miejsce - pojemnik na atrament został przesunięty z boku na przód drukarki, dzięki czemu urządzenie jest bardziej kompaktowe i eleganckie. Ta zmiana zapewniając dobrą widoczność poziomu atramentu ułatwia bieżącą kontrolę jego stanu. Istotną zmianą jest też udoskonalony system napełniania, który zaprojektowano tak, aby ograniczyć ryzyko zabrudzenia. Ryzyko rozlania atramentu jest minimalne dzięki łatwo otwierającym się butelkom, których nie trzeba ściskać w celu nalania atramentu. Kompatybilność butelki z danym kolorem tylko z przeznaczonym dla niego pojemnikiem skutecznie zapobiega pomyłkom. Nowe modele 3 w 1 mają w zestawie atrament nawet na 3 lata, [1] co pozwala użytkownikom zaoszczędzić do 90% kosztów [2]. Model L3150/1 oferuje również funkcję druku mobilnego.

- Bardzo się cieszymy z wprowadzenia modeli L7160 i L7180 do naszej oferty, ponieważ są świetną propozycją dla m.in. profesjonalistów z agencji reklamowych, organizacji edukacyjnych, a także fotografów. Nowy, 5-kolorowy system zasilania atrament jest tym, czego potrzeba, by tworzyć różnorodne zdjęcia i dokumenty, a szeroki zakres funkcji usprawnia pracę. Jesteśmy przekonani, że drukarki L3110/1 i L3150/1 będą równie popularne wśród użytkowników domowych. Kompaktowa, przemodelowana konstrukcja EcoTank zdobyła wcześniej uznanie wśród klientów biznesowych, dlatego postanowiliśmy wprowadzić ją również do urządzeń domowych, aby ich użytkownicy mogli cieszyć się nowoczesnym designem i rozszerzoną funkcjonalnością — powiedziała Magdalena Ośka, Senior Sales Manager Transactional w Epson Europe.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

Dodatkowe informacje:

[1] 3-letni okres, na jaki wystarczy zapas atramentu, oszacowano na podstawie średniej miesięcznej liczby drukowanych stron wynoszącej 225 wydrukowanych stron na domowych i biurowych drukarkach EcoTank oraz 40 zdjęć dla drukarek fotograficznych EcoTank. Obliczenia oparto na najniższej wydajności dołączonej butelki z czarnym atramentem w przypadku drukarek domowych i biurowych oraz najniższą wydajnością atramentu fotograficznego w przypadku drukarek fotograficznych.

[2] Średnia liczba wymaganych wkładów/oszczędność podczas drukowania tej samej liczby stron przy użyciu dostarczonych w zestawie butelek z atramentem z serii EcoTank (z wyjątkiem L805, L810, L850, L7160, L7180), bez uwzględniania kosztów sprzętu. Do porównania użyto modelu EcoTank A4 i średnich kosztów eksploatacji 10 najlepiej sprzedających się modeli w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce w okresie od kwietnia 2017 r. do marca 2018 r., na podstawie raportu IDC o liczbie wydruków w regionie EMEA (dane na I kwartał 2018 r.) i raportu IDC o zużyciu materiałów eksploatacyjnych w regionie EMEA (dane na 2 połowę 2017 r.). Koszty wydruku obliczone dla wkładów standardowych i XL dostępnych w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, zgodnie z danymi IDC dla tego samego okresu. W celu obliczenia średniej ceny sprzedaży podzielono przychody przez liczbę sztuk. Wydajność wkładów atramentowych podana na stronach internetowych producentów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764