logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe ekrany Iiyama digital signage

  PR 12.09.2019, przeczytano 1231 razy
ilustracjastrzałka

Nowe, charakteryzujące się najwyższą jakością obrazu, łatwością obsługi i niezawodnością modele iiyama jeszcze lepiej odpowiadają potrzebom klientów budujących zaawansowane systemy DS. Przede wszystkim oba nowe ekrany przystosowane są do ciągłej pracy w trybie 24/7. Najważniejszą nowością jest jednak zastosowanie technologii, która pozwala na zachowanie funkcji dotyku nawet w przypadku zabudowania ekranu pod dodatkową, zewnętrzną taflą szkła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-ekrany-iiyama-digital-signage,383941,artykul.html

Oba ekrany pracują w, znanej powszechnie ze smartfonów, technologii pojemnościowej i reagują na dotyk palcem, ręką w lateksowej rękawiczce lub specjalnym rysikiem. Przy wykorzystaniu kompatybilnego systemu operacyjnego (Windows, Linux) mogą one jednocześnie odczytać pozycję aż 40 punktów. Są przy tym odporne na zarysowania, ale nawet w przypadku takiego uszkodzenia pozostają w pełni sprawne i dalej reagują na dotyk.

Powszechnym problemem ekranów dotykowych jest łatwe zbieranie odcisków palców, co sprawia, że nie wyglądają estetycznie. W wypadku ekranów iiyamy zastosowano specjalną nano powłokę oleofobową, która w dotyku sprawia wrażenie aksamitnie gładkiej i śliskiej. Dzięki temu przesuwanie palca po ekranie jest płynniejsze i wymaga mniej wysiłku. Powłoka ta w znacznym stopniu ogranicza też przywieranie wszelkich substancji do ekranu, co skutkuje m.in. mniejszą ilością pozostawionych odcisków palców.

Niewątpliwym atutem nowych ekranów jest możliwość dodatkowego zabezpieczenia sprzętu bez utraty funkcji dotykowych. Modele T4361MSC i T5561UHSC można przykryć warstwą szkła ochronnego o grubości do 6 mm. Taka warstwa zabezpiecza ekran przed zniszczeniem, a jednocześnie nie pozbawia go funkcji reakcji na dotyk. Zabezpieczony szkłem ekran reaguje na dwa punkty dotykowe, co w większości zastosowań DS jest w zupełności wystarczające. Warto przypomnieć, że ekrany spełniają normę IP65, a szkło pokrywające ekran ma grubość 3 mm i twardość 7H w modelu 43” i 6H w modelu 55”. Oba ekrany przeszły test spadającej piłki (półkilogramowa stalowa kulka zrzucona z wysokości 1,3 m nie ma prawa uszkodzić ekranu). Nawet niezabezpieczone dodatkową warstwą szkła są więc wystarczająco odporne.

Model o przekątnej 43” wykorzystuje matrycę AMVA3 o rozdzielczości Full HD - 1920x1080, jasności 400 cd/m² i kontraście statycznym 4000:1. Model 55” ma matrycę IPS o rozdzielczości 4K - 3840x2160, o jasności 450 cd/m² i kontraście statycznym 1100:1. Oba ekrany mają cienkie, zaledwie 20 mm ramki, gwarantują więc estetyczny wygląd instalacji.

Ekrany można zamocować w poziomie lub pionie na uchwytach korzystając z mocowania VESA 400x400, a dodatkowe mocowanie 100x100 umożliwia zamocowanie bezpośrednio z tyłu ekranu komputera sterującego Intel NUC. Dostępny jest też slot SDM-L dla kompatybilnych z nim komputerów, port USB do obsługi ekranu dotykowego i wyjście DC, przez które możemy zasilić zewnętrzy mini-PC. Oba nowe ekrany mają komplet złącz wideo DVI, HDMI i Display Port, przy czym modem 43” wyposażony jest też w analogowe złącze VGA.

ilustracjastrzałka

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764