logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe ekrany w ofercie Screen Network – współpraca z J.W. Construction

  PR 17.11.2022, przeczytano 456 razy
ilustracja

Screen Network nawiązało współpracę z J.W. Construction. W wyniku podpisanej umowy lider polskiego rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej – firma Screen Network – poszerzyła ofertę o trzy spektakularne ekrany zainstalowane na budynkach dewelopera w Warszawie i Szczecinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-ekrany-w-ofercie-screen-network-%E2%80%93-wspolpraca-z-j.w.-construction,398014,artykul.html

Telebimy reklamowe znajdują się na w miejscach wysokiego natężenia ruchu. 100-metrowy ekran LED zlokalizowany na fasadzie prestiżowego wieżowca Hanza Tower położony jest w samym centrum Szczecina przy głównej arterii komunikacyjnej miasta – Alei Wyzwolenia. Hanza Tower to najwyższy budynek apartamentowo-komercyjny pomiędzy Trójmiastem a Berlinem. Każdego dnia reklamy wyświetlane na nośniku trafiają do ponad 95 000 odbiorców. Trafiają do mieszkańców Szczecina, dojeżdżających np. do pracy, ale również do osób odwiedzających Szczecin w celach turystycznych i tranzytowych. Ekran jest architektonicznie wkomponowany w bryłę budynku.

Ekrany w Warszawie położone są w pobliżu ważnych hubów komunikacyjnych. Telebim reklamowy przy trasie S8 każdego dnia ekran mija ponad 300 000 osób wjeżdżających do Warszawy ze strony Poznania, Katowic, Krakowa i Łodzi. To jedna z najważniejszych tras wlotowych Warszawy i miejsce maksymalnego natężenia ruchu. Lokalizacja charakteryzuje się bardzo długim najazdem. Ekran jest widoczny z odległości 1000 metrów, a usytuowanie nośnika w osi jezdni sprawia, że kierujący poruszają się wprost na ekran. Telebim przy ulicy Kasprzaka codziennie mija ponad 85 000 osób dojeżdżających do centrum stolicy z Woli i Bemowa. Łączna powierzchnia ekranów to blisko siedemdziesiąt pięć metrów kwadratowych.

Ekrany reklamowe to zupełnie nowe możliwości reklamy zewnętrznej. Dzięki stałemu połączeniu z zasobami sieci możliwe jest realizowanie kampanii, które do tej pory były możliwe tylko w Internecie. Reklamy wyświetlane na ekranach mogą automatycznie zmieniać się w zależności od pory dnia, pogody czy bieżących wydarzeń – np. wyniku meczu. Screen Network zapewnia nielimitowaną wymianę spotów w trakcie trwania kampanii, a ich podmiana następuje w zaledwie kilka minut.  Dzięki temu reklamodawcy mogą działać „tu i teraz” i skutecznie docierać do konsumentów w przestrzeni miejskiej.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764