logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe firmy przystępują do PIAP

  PR 16.11.2017, przeczytano 793 razy

Kando Plus, Pretium, Reklamadlabiznesu.pl, Rolmet, XBS Logistics to firmy, które w ostatnim czasie zdecydowały się przystąpić do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-firmy-przystepuja-do-piap,34504,artykul.html

- Prowadzona przez nas polityka rozwoju wymusza na nas ciągłe poszukiwanie nowych kontaktów biznesowych. Do PIAP przystępujemy z nadzieją na ich poszerzenie o firmy o ugruntowanej, silnej pozycji rynkowej. Swoją obecność w PIAP postrzegamy jako kolejny duży krok w kreowaniu wizerunku marki. Niewątpliwie wartością dodaną do członkostwa w PIAP jest dostęp do badań rynku oraz możliwość korzystania z przeróżnych udziałów w targach i rożnego rodzaju eventach - mówi Aneta Niciak Prezes Zarządu Kando Plus.

Kando Plus to producent gadżetów odblaskowych na terenie Polski i Europy. Do najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych produktów firmy należą kamizelki odblaskowe dla dzieci i dorosłych. Wszystkie wyroby wytwarzane są innowacyjnymi metodami tylko z najlepszych materiałów. Dzięki temu odblaski KANDO charakteryzują się doskonałą jakością, trwałością i estetyką. Firma oferuje również odblaski z nadrukiem, które wesprą działania promocyjne dowolnej firmy, szkoły czy organizacji. Takie spersonalizowane akcesoria odblaskowe sprawią, że twój przekaz będzie dobrze widoczny w otoczeniu.

- Decyzję o przystąpieniu do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podjęliśmy mając na uwadze przede wszystkim możliwość znalezienia się w zespole profesjonalnych i prężnie działających firm. Poprzez czynny udział w działalności stowarzyszenia chcielibyśmy wzmocnić naszą pozycję na rynku przede wszystkim jako producent – mówi Daria Młocek, specjalista d/s marketingu w firmie Pretium.

Pretium to ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży produktów reklamowych. Cztery lata temu firma przejęła drugą firmę Aspekt. Zapachy Reklamowe. Obecnie zawieszki zapachowe pod marką Pretium trafiają do klientów polskich, natomiast pod marką Scentcompany produkowane są na zachód. W ofercie firmy miło zaskakują dostępność ponad 100 różnych kształtów zawieszek,szeroki wybór kompozycji zapachowych oraz krótkie terminy realizacji. Pretium to przede wszystkim wysoka jakość produktu, a co za tym stoi wysokiej jakości komponenty.

- Członkostwo w PIAP to wyróżnienie. Stawiamy na silny i szybki rozwój naszych struktur. By tworzyć rzeczy niezwykłe, trzeba być wśród najlepszych – mówi pomysłodawca oraz założyciel spółki ReklamadlaBiznesu.pl Patryk Płoszaj.

ReklamadlaBiznesu.pl
zajmuje się przygotowaniem kompleksowego brandingu wraz z projektami graficznymi, opracowaniem strategii komunikacji oraz tworzeniem niezbędnych elementów do osiągnięcia marketingowego sukcesu Klientów. W swoim portfelu firma posiada następujące marki: Santryk - Pracownia Reklamy, Zahaftowani.pl - znakowanie odzieży, Giftpak - zestawy firmowe i upominki personalizowane. ReklamadlaBiznesu.pl powstała aby pomagać początkującym przedsiębiorcom, tworzyć nowe marki i wspomagać te istniejące na drodze do sukcesu.

Firma Rolmet powstała w 1986 roku. Zajmuje się produkcją wyrobów z tworzyw sztucznych. Kolejną grupę wyrobów stanowi produkcja wewnętrznych rolet okiennych. Obecnie Rolmet oferuje otwieracz do butelek z zasobnikiem do kapsli. Gadżet o wymiarach małej butelki od piwa – wysokość 170mm, średnica podstawy 65mm. Wykonane z tworzywa sztucznego. Na gadżetach można umieścić swoją reklamę. Firma oferuje również gadżety gospodarstwa domowego –  salaterki, kubki, szufelki do sypkich rzeczy, wiadra, wieszaki, deski itp.

- Nasza obecność w PIAP uzupełnia szeroką ofertę artykułów promocyjnych o produkty znanych z rynku konsumenckiego marek i producentów sprzętu AGD czy RTV. Nasza oferta stale poszerza się o kolejnych producentów którzy decydują się na współpracę z nami, dzięki czemu będą również reprezentowani w PIAP – mówi Grzegorz Kobryń Dyrektor Rozwiązań Biznesowych w XBS Logistics S.A..

Wspólnie z kilkoma producentami XBS Logistics stworzył autorski projekt NagrodyB2B. Platforma pod adresem www.nagrodyb2b.pl to dedykowana oferta B2B z wyselekcjonowanymi produktami i usługami przeznaczonymi do celów marketingowych (programy lojalnościowe, wsparcie sprzedaży). NagrodyB2B to oferta pochodząca bezpośrednio od kilkunastu producentów znanych brandów z obszarów: AGD, RTV, IT, Sport, Zdrowie, Uroda i Hobby.

XBS Logistics prezentuje innowacyjne podejście w optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw. Firma świadczy usługi outsourcingu procesów biznesowych (BPO) oferując zaawansowane platformy logistyczno – sprzedażowe. Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie oraz międzynarodowy know-how XBS pomaga swoim partnerom optymalizować koszty łańcucha dostaw oraz zwiększać ich sprzedaż. Procesy realizowane są w pięciu magazynach operacyjnych w Polsce.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764