logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe firmy w PIAP

  PR 15.12.2020, przeczytano 879 razy

Działając razem można poczuć siłę i wzajemne wsparcie, właśnie dlatego w trudnym dla gospodarki okresie, firmy z sektora reklamowego stawiają na PIAP. W ubiegłym kwartale grono członków Izby powiększyło się m.in. o następujące firmy: LimeBOX, FUH NANA Wiesław Garbień i Printing Season.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-firmy-w-piap,389569,artykul.html

LimeBOX to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości kosmetyków pielęgnacyjnych, które niewątpliwie stanowią bardzo unikalną formę upominku reklamowego. Odpowiednio dobrany park maszynowy pozwala firmie na produkcję szerokiej gamy produktów kosmetycznych, które mogą być dowolnie personalizowane, tak by mogły wspierać indywidualne strategie marketingowe klientów.

- Chcąc mieć realny wpływ na kształt rynku artykułów reklamowych w Polsce niezbędna jest współpraca na poziomie ogólnokrajowym, i właśnie takie możliwości daje nam członkostwo w PIAP, to naturalny etap rozwoju naszej firmy. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem chcemy kształtować i rozwijać polski rynku artykułów promocyjnych, budując jego silną pozycje na rynkach europejskich. – mówi Joanna Suchecka-Lipka z firmy LimeBox.

FUH NANA Wiesław Garbień już od wielu lat tworzy produkty wykorzystywane w różnych dziedzinach życia. Posiada szeroki zakres specjalizacji, takich jak: poligrafia, sprzedaż i znakowanie gadżetów reklamowych, projekty graficzne, reklama, pieczątkarstwo. Tworzy oryginalne upominki, dyplomy, trofea, puchary, tabliczki informacyjne oraz identyfikatory personalne. Specjalizuje się również w usługach: znakowaniu, cięciu, grawerowaniu, tłoczeniu, druku. Znakuje każdą możliwą powierzchnię: papier, tworzywa sztuczne, gumę, skórę, drewno, szkło oraz metale. NANA posiada wysokiej klasy park maszynowy, co gwarantuje wszechstronność i jakość.

- Dołączyliśmy do PIAP, gdyż chcemy się rozwijać i poszukiwać nowych klientów – mówi Michał Grabień z firmy NANA - Chcemy także promować nietypowe produkty np. identyfikatory personalne, tabliczki informacyjne z czcionką Braille'a, czy bombki choinkowe z nadrukiem kolorowym – dodaje.

Printing Season to pracownia sitodruku, która działa już od ponad 10 lat. Przez ten czas firma zebrała dużo doświadczeń i obsłużyła setki zadowolonych klientów. W pracy stawia na jak najlepsze efekty. Od początku istnienia Printing Season stara się wciąż rozwijać i poszerzać ofertę po to, żeby dostarczyć swoim klientom jak najlepsze koszulki z nadrukiem. Inwestuje zarówno w ludzi, jak i w profesjonalny sprzęt, wszystko po to, aby ciągle zwiększać jakość oferowanych usług.

- Dołączenie do grona PIAP-u to kolejny krok w rozwoju naszej firmy, ponieważ nieustannie dążymy do poszerzania naszych horyzontów. Chcemy wykorzystać nowe możliwości zaprezentowania się wśród innych a przede wszystkim pewnych dostawców. – mówi Jacek Wysmyk, właściciel firmy Printing Season.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764