logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe folie bannerowe firmy Avery Dennison

  PR 25.07.2006, przeczytano 762 razy

Firma Avery Dennison Graphics Division wprowadziła do sprzedaży dwa nowe rodzaje folii bannerowych, przeznaczonych do zadrukowywania w wielkoformatowych urządzeniach wykorzystujących atramenty wodne i solwentowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-folie-bannerowe-firmy-avery-dennison,4258,artykul.html

Pierwsza z nowych folii – Avery MPI 5350 Canvas Professional – została stworzona z myślą o zastosowaniu w ploterach pracujących z atramentami solwentowymi. Przeznaczona do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych (w tym drugim przypadku oferując 6-miesięczną trwałość), może być wykorzystywana np. przy pełnokolorowej reklamie w punktach sprzedaży, grafice wystawowej jak też reklamie typu outdoor. Folia charakteryzuje się gramaturą 440 g/m2, gładką powierzchnią, jest w 100% wykonana z poliestru i wykończona płótnem.

Druga z nowych folii – Avery IPM 5300 Canvas – jest dedykowana do krótkookresowych zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych i może być zadrukowywana w ploterach pracujących z atramentami na bazie wody. Folia charakteryzuje się gramaturą 200 g/m2 i jest w całości wykonana z poliestru.

Obie folie mogą być wykańczane przy zastosowaniu większości standardowych procesów, np. zszywanie i oczkowanie.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764