logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe folie Heat Flex w Agawa.pl

  PR 01.10.2014, przeczytano 2657 razy

AGAWA.PL poszerzyła swoją ofertę o nową termotransferową folię flex Heat Flex. Obecnie klienci mają do wyboru folie flex w kolorach podstawowych, flex w kolorach neonowych, brokatowych, metalicznych i ze wzorem. Ponadto folie flex dedykowane do odzieży sportowej: perforowaną i sublistop zapobiegającą migracji barwnika z tkaniny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-folie-heat-flex-w-agawa.pl,22775,artykul.html

Wszystkie te folie mają podkłady ściągane na zimno, po ostygnięciu tkaniny.
Heat Flex jest inna! Aby w pełni zaspokoić wymagania naszych klientów AGAWA.PL wprowadziła do oferty folię transferową, której warstwa nośna zrywa się od razu po transferze, na gorąco.

Folia spełnia najwyższe standardy Oeko-Tex 100 klasy I-wszej, dzięki czemu rekomendowana jest także do nadruków na ubrankach dla dzieci. Nie zawiera szkodliwych substancji, które mogą podrażniać skórę niemowląt i uczulać.

Folia dostępna jest w najczęściej wybieranych przez klientów kolorach: czarny, biały, szary, czerwony, żółty, ciemnożółty, pomarańczowy, zielony, jasno zielony, niebieski, fioletowy, różowy. Jej grubość nie przekracza 95 mikronów, jest zdecydowanie cieńsza niż tradycyjny flex. Folia ma wyjątkowo silną warstwę klejącą, dzięki której możemy szybko i przede wszystkim bardzo dokładnie spozycjonować grafikę na koszulce. Heat Flex sprawdza się także podczas łączenia kolorów i tworzenia wielobarwnych nadruków.

Folię transferuje się podobnie jak tradycyjny flex: w temperaturze około 155°C i czasie12 sekund. Można ją prać w temperaturze 80°C, używać detergentów tj: wybielacz i płyn zmiękczający tkaniny oraz suszyć w suszarce bębnowej. Heat Flex rekomendujemy do aplikacji na tkaninach bawełnianych, poliestrowych, akrylowych i mieszanek tych włókien.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764