logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe folie Heat Flex w Agawa.pl

  PR 01.10.2014, przeczytano 2760 razy

AGAWA.PL poszerzyła swoją ofertę o nową termotransferową folię flex Heat Flex. Obecnie klienci mają do wyboru folie flex w kolorach podstawowych, flex w kolorach neonowych, brokatowych, metalicznych i ze wzorem. Ponadto folie flex dedykowane do odzieży sportowej: perforowaną i sublistop zapobiegającą migracji barwnika z tkaniny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-folie-heat-flex-w-agawa.pl,22775,artykul.html

Wszystkie te folie mają podkłady ściągane na zimno, po ostygnięciu tkaniny.
Heat Flex jest inna! Aby w pełni zaspokoić wymagania naszych klientów AGAWA.PL wprowadziła do oferty folię transferową, której warstwa nośna zrywa się od razu po transferze, na gorąco.

Folia spełnia najwyższe standardy Oeko-Tex 100 klasy I-wszej, dzięki czemu rekomendowana jest także do nadruków na ubrankach dla dzieci. Nie zawiera szkodliwych substancji, które mogą podrażniać skórę niemowląt i uczulać.

Folia dostępna jest w najczęściej wybieranych przez klientów kolorach: czarny, biały, szary, czerwony, żółty, ciemnożółty, pomarańczowy, zielony, jasno zielony, niebieski, fioletowy, różowy. Jej grubość nie przekracza 95 mikronów, jest zdecydowanie cieńsza niż tradycyjny flex. Folia ma wyjątkowo silną warstwę klejącą, dzięki której możemy szybko i przede wszystkim bardzo dokładnie spozycjonować grafikę na koszulce. Heat Flex sprawdza się także podczas łączenia kolorów i tworzenia wielobarwnych nadruków.

Folię transferuje się podobnie jak tradycyjny flex: w temperaturze około 155°C i czasie12 sekund. Można ją prać w temperaturze 80°C, używać detergentów tj: wybielacz i płyn zmiękczający tkaniny oraz suszyć w suszarce bębnowej. Heat Flex rekomendujemy do aplikacji na tkaninach bawełnianych, poliestrowych, akrylowych i mieszanek tych włókien.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nabór w konkursie Śląska Rzecz
Do końca marca br., trwa nabór projektów promujących lokalny tj. śląski design w ramach 18. edycji konkursu Śląska Rzecz. Do udziału mogą zgłosić się firmy, projektanci, a także instytucje publiczne z województwa śląskiego i opolskiego. 
Odpowiednie biuro może podnieść produktywność, poprawić komfort i zwiększyć potencjał firmy. JLL, doradca na rynku nieruchomości w Polsce, w globalnej kampanii Business Fit, podkreśla zmianę roli przestrzeni do pracy oraz konieczność jej dostosowania do aktualnych i przyszłych potrzeb.
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”
Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
Portal Joomp nie zatrzymuje się z promocją strony. W ostatnim czasie strona Joomp, została wzbogacona o zakładkę Joomp Cafe. W tej zakładce można między innymi śledzić nowinki z branży artykułów promocyjnych i druku oraz zmian, które pojawiają się w tym sektorze. Kolejną ciekawym działem są ogłoszenia. W tym miejscu agencje reklamowe publikują ogłoszenia...
Nowa odsłona kampanii Black
Initiative promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764