logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe folie samochodowe.

  PR 20.09.2009, przeczytano 1328 razy

Dyskret Sp. z o.o. wprowadza do oferty nowe folie do oklejania samochodów. W ofercie nie tylko specjalna 50 mikronowa folia do zadruku z 30 mikronowym laminatem, ale też stworzone z hybrydowego PVC folie zmieniające kolor auta oraz bezbarwne ochronne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-folie-samochodowe.,9495,artykul.html

Folia jest bardzo plastyczna, idealnie pokrywa oryginalny kolor a dobrze założonej folii nie sposób odróżnić od dobrej jakości lakieru. Oprócz standardowych kolorów, w ofercie folie karbonowe i czarny mat. Folie z pewnością zainteresują użytkowników prywatnych a także właścicieli flot samochodowych, salony samochodowe, firmy leasingowe itd.

Firma planuje otworzyć do końca roku kilka punktów montażowych. Zapraszamy zainteresowanych współpracą!
Szczegóły na stronie www.zmienkolor.pl

Źródło: Dyskret


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Podczas Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations 12 września br. wybrano nowy skład trzeciej już kadencji Zarządu organizacji. Prezesem został Bartłomiej Rajchert, założyciel i prezes GDS Grupy Doradztwa Strategicznego. Nowy Zarząd objął przewodnictwo na dwuletnią kadencję.
Olimp Marketplace IV:  Przyszłość e-commerce to Marketplace
27 września w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. Uwaga: Zostało tylko pare dni do konferencji!
Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764