logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe folie wylewane Avery 800 Premium

  PR 18.10.2007, przeczytano 3659 razy

W ostatnim czasie w ofercie Avery Dennison Graphics & Reflective Division pojawiła się udoskonalona wersja znanych także z polskiego rynku samoprzylepnych folii wylewanych z serii Avery 800. Jak zapewnia producent, nowe folie Avery 800 Premium oferują m.in. łatwiejszą obróbkę i aplikację na różnych podłożach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-folie-wylewane-avery-800-premium,6236,artykul.html

Mówi Carlo Kölker z firmy Avery Dennison Graphics & Reflective Division: Seria folii wylewanych Avery 800 ma ugruntowaną pozycję na rynku jako produkt o dużej trwałości, stabilności wymiarowej i wysokiej jakości wykonywanych na nim nadruków. W nowej wersji wprowadziliśmy szereg funkcji mających w jeszcze większym stopniu poprawić pracę z tymi materiałami, zwłaszcza przy aplikowaniu folii w niskich temperaturach, nanoszeniu na szkło i stosowaniu różnych rodzajów kleju.

Folie wylewane Avery 800 Premium są przeznaczone do wymagających zastosowań o nawet 10-letniej trwałości: grafiki pojazdowej, systemów oznaczeń, grafiki dekoracyjnej czy reklamy zewnętrznej. Znajdują się one w ofercie europejskich dystrybutorów Avery Graphics (w Polsce są nimi firmy Plastics Group i Tuplex) i są dostępne w 81 standardowych kolorach, m.in. o wysokim połysku, matowym i metalicznym. Istnieje również możliwość stworzenia folii w kolorze specjalnym, na życzenie klienta. Jako część naszego programu innowacji chcieliśmy zaoferować klientom – zwłaszcza mniejszym firmom zajmującym się produkcją systemów oznaczeń, które standardowo magazynują różne rodzaje folii – najlepsze funkcje w zakresie obróbki i aplikowania folii. Nowa wersja Avery 800 z pewnością spełnia te warunki – mówi Carlo Kölker.

Być może najważniejszą nową cechą tych folii są ich właściwości w zakresie klejenia – dodaje Carlo Kölker. – Poprawiliśmy też ich zachowanie w niskich temperaturach aplikowania. Ulepszyliśmy bowiem przylepność początkową, podobnie rzecz się ma z grubością warstwy kleju i ostatecznym jego wiązaniem. W sumie wszystkie te czynniki zwiększają wydajność firmy wykonującej oznaczenia przy pomocy naszych produktów, poprawiają też właściwości klejenia na powierzchniach nierównych i zaokrąglonych. Co więcej, wyższy poziom adhezji tych folii pozwala stosować je na bardzo gładkich powierzchniach, np. szkle.

Jak zapewnia producent, nowa receptura kleju zastosowanego w foliach Avery 800 Premium gwarantuje też łatwe i szybkie usuwanie materiału po zakończeniu kampanii.

Pełne informacje na temat folii Avery 800 Premium są dostępne na stronach internetowych Avery Dennison Graphics & Reflective Division www.averygraphics.com, jak również u europejskich dystrybutorów Avery Graphics, na życzenie klienta oferujących próbki materiałów i wzorniki kolorystyczne.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764