logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe Frontlity w ofercie Jet Media

  PR 25.11.2007, przeczytano 1255 razy
ilustracjastrzałka

Firma Jet Media wprowadziła do sprzedaży nowe winylowe tkaniny frontlitowe spod znaku RainBow Media. Materiały te zastępują dotychczas sprzedawane produkty sygnowane marką Blumedia. Dobra jakość, starannie wyselekcjonowane produkty, stabilność materiałów w czasie, konkurencyjne ceny to główne cechy nowych materiałów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-frontlity-w-ofercie-jet-media,6443,artykul.html

Przeznaczone są one pod zadruk atramentami solwentowymi i eko – solwentowymi oraz farbami sitodrukowymi.

Charakterystyka produktu Frontlit gloss/matt 440
- gramatura frontlitu HFG/HFM 440g/m2
- wykończenie błyszczące/matowe
- równomierna, stabilna powierzchnia tkaniny
- odpowiednio dobrana warstwa winylu, umożliwiająca doskonały zadruk i zgrzewanie
- równomierna wewnętrzna siatka poliestrowa
- wysoka trwałość w ekspozycjach wewnętrznych i zewnętrznych

Charakterystyka produktu Frontlit gloss/matt 510
- gramatura frontlitu HFG/HFM 510g/m2
- wykończenie błyszczące/matowe
- równomierna, stabilna powierzchnia tkaniny
- odpowiednio dobrana warstwa winylu, umożliwiająca doskonały zadruk i zgrzewanie
- równomierna bardzo mocna wewnętrzna siatka poliestrowa
- wysoka trwałość na warunki zewnętrzne w ekspozycjach wielkopowierzchniowych

Frontlity laminowane, to powszechnie stosowane tkaniny winylowe dedykowane do ekspozycji zewnętrznych i wewnętrznych. Przeznaczone głównie do wielkoformatowych reklam, ekspozycji targowych, krótko i średniookresowych aplikacji zewnętrznych. Wszystkie produkty cechuje wysoka odporność na wszelkiego rodzaju zmiany temperatur, wilgotności, promieniowanie UV a w całym okresie ekspozycji zachowują wysoką wierność kolorów i stabilność wymiarową.

Promocyjna cena na powyższe produkty to:
HFG/HFM 440 – 3,80zł/m2
HFG/HFM 510 – 4,40zł/m2

Występują standardowo w 8 szerokościach 1,00m; 1,10m; 1,37m; 1,60m; 1,83; 2,00m; 2,20m; 3,20m. Wszystkie w nawoju 50mb.

Wielką zaletą produktów RainBowMedia są: korzystny stosunek jakości do ceny, bardzo przyjazna i łatwa praca podczas zadruku i wykańczania (oczkowania) materiałów.
Zachęcam do wykonania prób na materiale testowym oraz zapoznania się z innymi produktami marki RainBowMedia, wśród których są: siatki z podkładem, BlueBacki, tkaniny tekstylne, papiery fotograficzne i wiele innych.

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764