Agencja Galaktus została założona 18 maja 2011 roku w Białymstoku. Już od dekady firma kompleksowo wspiera wiele znanych marek growych i technologicznych, a także poszerza spektrum swoich działań. Powstawanie nowych działów jest odpowiedzią na zwiększające się potrzeby klientów i przyczynia się do umocnienia agencji gamingowej na pozycji lidera.
- Dziesięć lat temu zaczynaliśmy jako niewielka agencja PR, ale wraz ze zdobywanym doświadczeniem rosły nasze kompetencje oraz apetyty na dalszy rozwój – mówi Mateusz Szukajt, CEO Galaktus.
- Spełniamy zapotrzebowania naszych klientów na działania związane z komunikacją w wielu obszarach, a jednocześnie cały czas poszukujemy nowych wyzwań, w których nie tylko możemy się sprawdzić, ale również działać wydajniej, odpowiadając na potrzeby stale zmieniającego się rynku – dodaje Maciej Szamborski, CMO Galaktus.
Celem było zbudowanie agencji gamingowej, która w kompleksowy sposób spełni wszelkie potrzeby klientów. Dlatego też od listopada zeszłego roku prężnie działa zespół QA, który zajmuje się prowadzeniem testów funkcjonalnych i lingwistycznych gier wideo na PC i konsole. Aktualnie Galaktus QA współpracuje z trzema studiami gamedevowymi.
- Cieszę się, że mogliśmy zbudować zespół QA w głównym biurze Galaktusa w Białymstoku. Proces rekrutacji potwierdził wysoki poziom umiejętności i potencjał kandydatów z regionu. Sądzę że ich wykorzystanie w ramach Galaktus QA może przyczynić się do rozwoju branży gamedev na Podlasiu – mówi Dawid Kozłowski, Quality Assurance Lead, kierujący pięcioosobowym zespołem testerów.
Nad jakością gier czuwa Monika Orłowska, Marcin Zadykowicz, Adam Mroczek i Michał Krawczeniuk – ludzie, których łączą wspólne zainteresowania, miłość do gier i talent w wynajdywaniu błędów.
Nowym oddziałem agencji jest też Galaktus Games, które skupia się na tworzeniu gier planszowych. Najnowszą produkcją jest Green Hell: The Board Game – adaptacja popularnej gry survivalowej, która w całości została opracowana przez wewnętrzny zespół.
W ostatnich miesiącach Galaktus postawił też na wzmacnianie istniejących już struktur. W związku z tym, zespół agencji powiększył się o kilku nowych specjalistów. Do działu Business Development, odpowiedzialnego za pozyskiwanie nowych klientów lokalnych i zagranicznych, dołączyły dwie osoby – Karolina Kowalewska i Piotr Modzelewski. Karolina przez sześć lat pracowała w Grupie Interia na stanowisku Senior Account Managerki, a Piotr w ostatnich latach pracował na stanowisku Player Support Specialist w 11 bit studios oraz jako Project Manager w Roboto.
Zespół odpowiedzialny za działania social media został wzmocniony przez Karola Skindziera, który już od ponad dekady rozwija swoje umiejętności w zakresie komunikacji w internecie współpracując m.in. z Biedronką, Cyfrowym Polsatem czy Durex.
Z kolei do polskiego zespołu Public Relations dołączył Paweł Kozierkiewicz – z branżą gier związany od ponad 20 lat. Był m.in. współzałożycielem cyfrowego magazynu o grach wideo – Gamer.mag, a w ostatnim okresie pracował w ECC Games S.A. na stanowisku menedżera ds. Marketingu i PR.
Agencja cały czas rozwija się na polskim i międzynarodowym rynku. Wzmocnienie na rynku rosyjskim już jest widoczne – od kilku miesięcy Galaktus kompleksowo obsługuje tam także markę PNY. Jest to wynik rozwoju współpracy z marką, którą Galaktus od ponad roku obsługuje na rynku polskim.
- Naszym celem od zawsze było tworzenie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi i końcowymi oraz tworzenie i rozwijanie najlepszych produktów – mówi Mateusz Szukajt. – Od kilkunastu miesięcy prowadzimy sprzedaż dystrybucyjną i detaliczną produktów gamingowych naszych klientów. Wierzymy, że dzięki naszej wiedzy o świecie graczy, a także doświadczeniu w prowadzeniu kampanii 360 i rozwijaniu sprzedaży najlepszy okres w historii firmy mamy jeszcze przed sobą.
Źródło: Galaktus