logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe informacje na temat programu Targów Event 2010

   28.07.2010, przeczytano 1344 razy
ilustracjastrzałka

Bezpieczeństwo imprez masowych, wywoływanie burzy medialnej, sytuacje awaryjne, etyka w branży eventowej, najciekawsze rozwiązania techniczne, możliwości ubezpieczania eventu to tematy konferencji i seminariów na Targach Event 2010. Wymieniona tematyka uzupełnione ma być warsztatami, dyskusjami i praktycznymi poradnikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-informacje-na-temat-programu-targow-event-2010,11012,artykul.html

Tematyka Targów Event 2010 obejmuje: produkty i technologie eventowe, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering, obsługę eventów, miejsca eventowe, bezpieczeństwo i porządek, nośniki reklamy, a także produkty i usługi uzupełniające: gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów, pogotowia BTL.

Według organizatorów, w programie targów można będzie znaleźć pozycje dotyczące całego procesu organizacji eventu: od planowania, poprzez promocję i szum medialny, do realizacji wydarzenia na różnych poziomach (technika, bezpieczeństwo, frekwencja uczestników, itp.) i wyciągnięcia wniosków końcowych, czyli podsumowania skuteczności eventu.

Wśród tematów spotkań znaleźć się mają m.in.:

  • Konferencja Bezpieczeństwo eventu - na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów? (organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Wykorzystanie Internetu oraz nowych technologii do promocji marketingowej i PR-owej eventu (youtube, facebook, sms, IT, itp.) (organizator: magazyn „Pro-Kreacja”)
  • Ubezpiecz swój sukces - możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
  • Konferencja W jaki sposób wykorzystać media do promocji eventu? (organizator: Związek Firm Public Relations)
  • Event doskonały technicznie - cz. II (organizator: magazyn „Muzyka i Technologia”)
  • Konferencja Rynek eventów wspierających sprzedaż (organizatorzy: magazyn „Trade Marketer”, POPAI Poland)
  • Dyskusja panelowa "Liski-chytruski, pijawki i modliszki czyli o etyce w branży eventowej. Błyskawiczny poradnik jak unikać nieporozumień w kontaktach między artystą, agencją, a klientem" (organizator: Krab Music House & Special Events)
  • Jak zabrać się do przygotowania projektu eventowego? Zasada 5W (organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Sukces czy porażka? Ocena eventu i wnioski (organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
    Ochrona własności intelektualnej: pomysł, scenariusz, tekst, muzyka, wykonanie, nagranie - co organizator eventu powinien wiedzieć? (organizator: Kancelaria Prawna Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy)

Ponadto dla zwiedzających organizatorzy przygotowali Meeting Bar - miejsce do spotkań i dyskusji na terenie hali targowej. W Meeting Barze będzie można m.in.: obejrzeć pokazy barmańskie i degustować przyrządzone przez profesjonalnych barmanów drinki, wziąć udział w warsztatach kulinarnych, a przede wszystkim w dyskusjach na aktualne tematy branżowe i minieventach.

W tym roku targi zostaną podzielone na sektory tematyczne, co ma sprzyjać łatwemu dotarciu do właściwej grupy produktów i usług. Aktualne sektory to:

  • strefa rozrywki,
  • bezpieczeństwo i porządek,
  • techniki eventowe,
  • obiekty eventowo-konferencyjne (w tym meeting bar)

W wydarzeniach można uczestniczyć bezpłatnie pod warunkiem dokonania rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja. II Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się w dniach 7 i 8 października 2010 w Centrum MT Polska w Warszawie. Pełny program targów znaleźć można na stronie organizatora.

Źródło: MT Targi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764