Bezpieczeństwo imprez masowych, wywoływanie burzy medialnej, sytuacje awaryjne, etyka w branży eventowej, najciekawsze rozwiązania techniczne, możliwości ubezpieczania eventu to tematy konferencji i seminariów na Targach Event 2010. Wymieniona tematyka uzupełnione ma być warsztatami, dyskusjami i praktycznymi poradnikami.
Tematyka Targów Event 2010 obejmuje: produkty i technologie eventowe, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering, obsługę eventów, miejsca eventowe, bezpieczeństwo i porządek, nośniki reklamy, a także produkty i usługi uzupełniające: gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów, pogotowia BTL.
Według organizatorów, w programie targów można będzie znaleźć pozycje dotyczące całego procesu organizacji eventu: od planowania, poprzez promocję i szum medialny, do realizacji wydarzenia na różnych poziomach (technika, bezpieczeństwo, frekwencja uczestników, itp.) i wyciągnięcia wniosków końcowych, czyli podsumowania skuteczności eventu.
Wśród tematów spotkań znaleźć się mają m.in.:
- Konferencja Bezpieczeństwo eventu - na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów? (organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
- Wykorzystanie Internetu oraz nowych technologii do promocji marketingowej i PR-owej eventu (youtube, facebook, sms, IT, itp.) (organizator: magazyn „Pro-Kreacja”)
- Ubezpiecz swój sukces - możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników; organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej
- Konferencja W jaki sposób wykorzystać media do promocji eventu? (organizator: Związek Firm Public Relations)
- Event doskonały technicznie - cz. II (organizator: magazyn „Muzyka i Technologia”)
- Konferencja Rynek eventów wspierających sprzedaż (organizatorzy: magazyn „Trade Marketer”, POPAI Poland)
- Dyskusja panelowa "Liski-chytruski, pijawki i modliszki czyli o etyce w branży eventowej. Błyskawiczny poradnik jak unikać nieporozumień w kontaktach między artystą, agencją, a klientem" (organizator: Krab Music House & Special Events)
- Jak zabrać się do przygotowania projektu eventowego? Zasada 5W (organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
- Sukces czy porażka? Ocena eventu i wnioski (organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
Ochrona własności intelektualnej: pomysł, scenariusz, tekst, muzyka, wykonanie, nagranie - co organizator eventu powinien wiedzieć? (organizator: Kancelaria Prawna Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy)
Ponadto dla zwiedzających organizatorzy przygotowali Meeting Bar - miejsce do spotkań i dyskusji na terenie hali targowej. W Meeting Barze będzie można m.in.: obejrzeć pokazy barmańskie i degustować przyrządzone przez profesjonalnych barmanów drinki, wziąć udział w warsztatach kulinarnych, a przede wszystkim w dyskusjach na aktualne tematy branżowe i minieventach.
W tym roku targi zostaną podzielone na sektory tematyczne, co ma sprzyjać łatwemu dotarciu do właściwej grupy produktów i usług. Aktualne sektory to:
- strefa rozrywki,
- bezpieczeństwo i porządek,
- techniki eventowe,
- obiekty eventowo-konferencyjne (w tym meeting bar)
W wydarzeniach można uczestniczyć bezpłatnie pod warunkiem dokonania rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja. II Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT odbędą się w dniach 7 i 8 października 2010 w Centrum MT Polska w Warszawie. Pełny program targów znaleźć można na stronie organizatora.
Źródło: MT Targi