Intel zaprezentował nowe kampanie reklamowe skierowane do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Pojawiają się w nich prawdziwe gwiazdy – tenisistka Serena Williams, aktor Jim Parsons a także postać imieniem „Przyszłość”.
W kampanii, w której udział wzięła mistrzyni tenisa Serena Williams, Intel zachęca do wymiany sprzętu komputerowego na nowe laptopy z procesorami Intel Core 7 generacji. Pierwszym elementem kampanii "Upgrade Your Game" jest spot ukazujący sfrustrowaną Williams na korcie próbującą walczyć z przeciwnikiem przy użyciu starej, drewnianej rakiety. Tenisistce towarzyszy znany z roli geniusza w serialu „Teoria Wielkiego Podrywu” aktor Jim Parsons. Kampania rozpocznie się 30 kwietnia i zasięgiem objąć ma do 400 milionów osób posiadających pięcioletni sprzęt komputerowy.
- Dzięki nowej reklamie z Sereną Williams możemy pokazać, że Intel zapewnia największą wydajność i umożliwia niesamowite doświadczenia – powiedział Steve Fund, starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Intelu. - Niezależnie od tego, czy mówimy o sytuacji biznesowej, czy o grze na korcie, nie da się osiągnąć najlepszych wyników używając przestarzałego sprzętu – dodaje.
18 kwietnia ruszyła także globalna kampania marketingowa B2B z udziałem Jima Parsonsa i "Przyszłości". Spoty z serii „The Future” poświęcone są technologiom, których przyszłość kształtuje Intel, takich jak sztuczna inteligencja czy autonomiczna jazda. "Przyszłość" to bohater wyjaśniający jak technologie Intela pozwalają przedsiębiorstwom stawiać czoło wyzwaniom przyszłości.
- Chcieliśmy pokazać, że w Intelu znamy przyszłość, ponieważ sami ją budujemy – wyjaśnia Steve Fund z Intela.
W pierwszym ze spotów o tytule "Artificial Intelligence" bohaterowie wskazują, jak sztuczna inteligencja rozwijana przez Intela pomaga specjalistom przewidywać trendy i uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Kolejny, zatytułowany "Autonomous Driving" podkreśla zaangażowanie Intela w tworzenie autonomicznych pojazdów i technologii sieciowej 5G.
Źródło: Intel