logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampanie Suzuki autorstwa Communication Unlimited

  PR 02.12.2019, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyły kampanie Suzuki skierowane do pasjonatów aktywnego trybu życia. Pierwsza dotyczy sportów wodnych (silniki zaburtowe), a druga wypraw na dwóch kółkach (motocykle V-Strom).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampanie-suzuki-autorstwa-communication-unlimited,384938,artykul.html

Suzuki przekonuje, że jesień, to dobry moment na kupno silnika zaburtowego czy motocykla. Argumentem są wyjątkowo atrakcyjne ceny.

- Kampania silników zaburtowych skoncentrowana jest na przekazaniu frajdy z pływania łodzią - nawet zimą, wśród ośnieżonych szczytów. W ten sposób podkreślamy wytrzymałośći niezawodność silników Suzuki - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.

Kampania motocykli V-Strom podkreśla wyprawowy charakter modelu. To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży. Jest lekki, wygodny, ekonomiczny i niezawodny.

- Pustynia, piach, kamienie ma sugerować niezłomny charakter tej maszyny i gotowość na najtrudniejsze trasy – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.

Autorem kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, która współpracuje Suzuki Motor Poland od 2015 roku. Reklamy Suzuki ukażą się w prasie i Internecie. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764