logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kampanie reklamowe Suzuki autorstwa Communication Unlimited

  PR 02.12.2019, przeczytano 182 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyły kampanie Suzuki skierowane do pasjonatów aktywnego trybu życia. Pierwsza dotyczy sportów wodnych (silniki zaburtowe), a druga wypraw na dwóch kółkach (motocykle V-Strom).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kampanie-reklamowe-suzuki-autorstwa-communication-unlimited,384938,artykul.html

Suzuki przekonuje, że jesień, to dobry moment na kupno silnika zaburtowego czy motocykla. Argumentem są wyjątkowo atrakcyjne ceny.

- Kampania silników zaburtowych skoncentrowana jest na przekazaniu frajdy z pływania łodzią - nawet zimą, wśród ośnieżonych szczytów. W ten sposób podkreślamy wytrzymałośći niezawodność silników Suzuki - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.

Kampania motocykli V-Strom podkreśla wyprawowy charakter modelu. To wyjątkowy motocykl stworzony do dalekich podróży. Jest lekki, wygodny, ekonomiczny i niezawodny.

- Pustynia, piach, kamienie ma sugerować niezłomny charakter tej maszyny i gotowość na najtrudniejsze trasy – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny w Communication Unlimited.

Autorem kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, która współpracuje Suzuki Motor Poland od 2015 roku. Reklamy Suzuki ukażą się w prasie i Internecie. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką
Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy...
W Żywcu ruszyła Świąteczna Zwrotka Ż
Marka Żywiec zachęca mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając butelki w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wesprą posadzenie drzew tlenowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764