logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kanały Emirates promują lokalne firmy

  PR 27.09.2018, przeczytano 193 razy
ilustracjastrzałka

Linie Emirates wyznaczają coraz to nowe trendy swoim wielokrotnie nagradzanym systemem rozrywki pokładowej ice, tym razem wprowadzając dwa nowe kanały TV promujące rozmaite atrakcje Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kanały pojawią się w systemie ice już w grudniu. Innowacyjne rozwiązanie ułatwi firmom z Dubaju i ZEA promowanie swoich usługi wśród przeszło 5 mln pasażerów podróżujących liniami Emirates każdego miesiąca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kanaly-emirates-promuja-lokalne-firmy,379511,artykul.html

Dubaj i ZEA słyną z coraz większej liczby najwyższej jakości restauracji, światowej klasy obiektów i wydarzeń, nieustannie oferując turystom i mieszkańcom coś nowego. Dzięki nowym kanałom firmy te zyskają platformę, za pośrednictwem której będą mogły zachwalać swoje usługi wśród pasażerów Emirates udających się do Dubaju.

Na początek pojawią się dwa kanały promocyjne – jeden poświęcony gastronomii i rozrywce (Dining and entertainment) oraz drugi dotyczący atrakcji (Attractions and activities). Specjalne programy pomogą pasażerom dowiedzieć się, co warto zobaczyć na miejscu, zaplanować niezapomniane wycieczki czy wybrać z oferty najlepszych lokali. Linie Emirates będą sygnalizować pasażerom dostępność nowych kanałów, które znajdują się w sekcji „Dubaj i Emiraty” w systemie ice. Na filmach promocyjnych znajdzie się wszystko od restauracji poprzez pola golfowe i hotele po autentyczne atrakcje Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a z czasem wybór będzie się powiększał.

Nowe kanały oferują nowe możliwości marketingowe firmom, które będą mogły zaprezentować swoje produkty i usługi ogromnej grupie docelowej na trwających od 60 do 120 sekund filmikach na zamówienie. Linie Emirates we współpracy z firmą Motivate Media Group zrealizują filmy promocyjne od etapu produkcji po umieszczenie ich w systemie ice. Motivate Media Group zajmie się przyjmowaniem zamówień oraz całościowym wsparciem produkcji, od koncepcji, planu i scenariusza aż po post-produkcję i montaż zgodnie z wytycznymi i stylem kanału.

Budowanie świadomości marki na pokładzie samolotów Emirates okazało się ogromnym sukcesem dla największych marek ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego świata, które chętnie reklamują swoje usługi wśród klientów Emirates. Nowe kanały promocyjne stwarzają nowe możliwości reklamowania firmy na pokładzie samolotu za pośrednictwem wyjątkowych treści.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe magazyny w Publico24 Newsstand
Publico24 Newsstand – aplikacja z dostępem do tysięcy wydań magazynów i gazet powiększyła ofertę o nowe tytuły. Do platformy dołączyli wydawcy m.in. Wprost oraz Do Rzeczy.
Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk. Reakcja czytelników w Internecie
W czwartek, 10 października całą Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk Nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 rok. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce „Ksiąg Jakubowych” w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskim Internecie ponad 35,8 tys. razy. To wyjątkowy wynik.
Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764