logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kanały Emirates promują lokalne firmy

  PR 27.09.2018, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

Linie Emirates wyznaczają coraz to nowe trendy swoim wielokrotnie nagradzanym systemem rozrywki pokładowej ice, tym razem wprowadzając dwa nowe kanały TV promujące rozmaite atrakcje Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kanały pojawią się w systemie ice już w grudniu. Innowacyjne rozwiązanie ułatwi firmom z Dubaju i ZEA promowanie swoich usługi wśród przeszło 5 mln pasażerów podróżujących liniami Emirates każdego miesiąca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kanaly-emirates-promuja-lokalne-firmy,379511,artykul.html

Dubaj i ZEA słyną z coraz większej liczby najwyższej jakości restauracji, światowej klasy obiektów i wydarzeń, nieustannie oferując turystom i mieszkańcom coś nowego. Dzięki nowym kanałom firmy te zyskają platformę, za pośrednictwem której będą mogły zachwalać swoje usługi wśród pasażerów Emirates udających się do Dubaju.

Na początek pojawią się dwa kanały promocyjne – jeden poświęcony gastronomii i rozrywce (Dining and entertainment) oraz drugi dotyczący atrakcji (Attractions and activities). Specjalne programy pomogą pasażerom dowiedzieć się, co warto zobaczyć na miejscu, zaplanować niezapomniane wycieczki czy wybrać z oferty najlepszych lokali. Linie Emirates będą sygnalizować pasażerom dostępność nowych kanałów, które znajdują się w sekcji „Dubaj i Emiraty” w systemie ice. Na filmach promocyjnych znajdzie się wszystko od restauracji poprzez pola golfowe i hotele po autentyczne atrakcje Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a z czasem wybór będzie się powiększał.

Nowe kanały oferują nowe możliwości marketingowe firmom, które będą mogły zaprezentować swoje produkty i usługi ogromnej grupie docelowej na trwających od 60 do 120 sekund filmikach na zamówienie. Linie Emirates we współpracy z firmą Motivate Media Group zrealizują filmy promocyjne od etapu produkcji po umieszczenie ich w systemie ice. Motivate Media Group zajmie się przyjmowaniem zamówień oraz całościowym wsparciem produkcji, od koncepcji, planu i scenariusza aż po post-produkcję i montaż zgodnie z wytycznymi i stylem kanału.

Budowanie świadomości marki na pokładzie samolotów Emirates okazało się ogromnym sukcesem dla największych marek ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego świata, które chętnie reklamują swoje usługi wśród klientów Emirates. Nowe kanały promocyjne stwarzają nowe możliwości reklamowania firmy na pokładzie samolotu za pośrednictwem wyjątkowych treści.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764