logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network

  PR 19.04.2019, przeczytano 365 razy
ilustracjastrzałka

Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kanaly-w-wp-pilot%2C-wsrod-nich-cnn-i-cartoon-network,382175,artykul.html

CNN jest najpopularniejszą stacją informacyjną na świecie, dostarcza newsy przez 24 godziny na dobę. Cartoon Network to znany globalnie kanał z animacjami dla dzieci w wieku 6–12 lat, który od 20 lat bawi kolejne pokolenia polskich widzów. Boomerang oferuje dziewczętom i chłopcom w wieku 4–7 lat ekscytującą mieszankę ulubionych i zabawnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!” i „Tom i Jerry Show”. TNT uzupełnia bogatą ofertę kanałów filmowo-serialowych WP Pilot, zarówno pełnometrażowymi hitami, takimi jak: „Blade: Wieczny łowca”, „Skazani na Shawshank” czy „Akademia Policyjna”, jak i znanymi serialami, wśród których znajdują się: „Rozbici”, „Objazd” i „4 Blocks”. W ramówce TNT są najpopularniejsze filmy studia Warner Bros. i innych hollywoodzkich wytwórni, autorstwa najlepszych reżyserów.

Tele5 nadaje przede wszystkim programy rozrywkowe. Obok dużych produkcji kina europejskiego i amerykańskiego, stacja prezentuje też autorskie programy publicystyczne i kulturalne. Zestaw nowych kanałów w WP Pilot zamyka jedna z najstarszych polskich telewizji komercyjnych – Polonia1.

Tele5 i Polonia1 są dostępne za darmo, CNN i Cartoon Network uzupełniają pakiet podstawowy, zaś wszystkie nowe kanały są dostępne w pakiecie rozszerzonym.

Łącznie w ofercie WP Pilot jest ponad 90 kanałów telewizyjnych w pakietach bezpłatnych i premium. Serwis za darmo udostępnia 31 kanałów, cena pakietów płatnych rozpoczyna się od 6,90 zł za miesiąc.

W ofercie WP Pilot są kanały ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, przygotowane z myślą o najmłodszych. Użytkownicy mogą śledzić premiery programów, oglądać nowe sezony seriali czy ulubione filmy tak, jak chcą i kiedy chcą. Bez limitów, zbędnych formalności czy dekodera. To idealne rozwiązanie zwłaszcza w kontekście zbliżającego się długiego weekendu i wyjazdów wakacyjnych.

Usługa dostępna jest poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także przez Chromecast i w telewizorach z usługą Android TV. To klienci decydują, jak długo chcą korzystać z wybranej oferty.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764