logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kaski dla młodych skoczków od Milki

  PR 18.02.2019, przeczytano 176 razy
ilustracjastrzałka

Milka dołączając w tym sezonie do grona sponsorów Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, wspiera także przyszłych mistrzów skoczni. W tym celu, w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanego we współpracy z PZN, marka przekazała kaski narciarskie polskim klubom sportowym. Ceremonia przekazania sprzętu miała miejsce w ten weekend w Szczyrku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kaski-dla-mlodych-skoczkow-od-milki,381280,artykul.html

Projekt Wspierania Młodych Skoczków

Celem Projektu Wspierania Młodych Skoczków jest rozwój dyscypliny sportowej jaką są skoki narciarskie w Polsce. Z tej okazji, marka Milka zaplanowała szereg inicjatyw. Jedną z nich jest przekazanie klubom sportowym nowych kasków odpowiednich dla młodych skoczków. Ceremonia wręczenia sprzętu miała miejsce w niedzielę 17.02 na stoku w Szczyrku.

Na wydarzeniu obecni byli m.in. Sekretarz Generalny PZN, prezesi i trenerzy z lokalnych szkół sportowych oraz młodzi skoczkowie.

- Kadra A to zawodnicy, którzy obecnie znajdują u szczytu swojej kariery. Od lat budujemy także zaplecze, które zastąpi obecne gwiazdy. Uczestnicząc w wielu konkursach skoków narciarskich, widzę rodzące się „diamenty”, które mogą powtórzyć sukcesy naszej obecnej kadry. Mając to na uwadze, jeszcze bardziej cieszę się ze współpracy z takimi partnerami jak Milka, którzy dbają o poprawę warunków do rozwoju naszych młodych skoczków – mówi Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

- Cieszę się, że pojawiają się tacy partnerzy jak Milka, którzy chcą wspierać nie tylko Reprezentację Polskich Skoczków Narciarskich, ale i młodych sportowców. Poprawa warunków treningowych jest bardzo ważna w dalszym rozwoju przyszłych gwiazd skoczni – mówi Jarosław Węgrzynkiewicz, trener młodych skoczków w klubie sportowym „Sokół Szczyrk”.

Więcej niż sponsoring

Milka, dostrzegła wyzwania z jakimi mierzyli się w przeszłości skoczkowie Reprezentacji, a obecnie również młodzi sportowcy trenujący w lokalnych klubach, które wyłonią przyszłe gwiazdy skoczni. Marka zdecydowała się więc na krok wyjątkowy: rozszerzenie klasycznego sponsoringu Kadry A o dodatkowy fundusz dedykowany potrzebom najmłodszych skoczków.

W tym celu, wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2018/2019, wystartowała ze swoim Projektem Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanym we współpracy z PZN. W odpowiedzi na najważniejsze wyzwania przed jakimi stoją młodzi adepci skoków narciarskich, Milka postanowiła przekazać klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewnić im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Marka myśli o zainicjowanym projekcie w wymiarze długofalowym, dlatego postanowiła sfinansować także szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

Sercem z Naszymi

Milka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od niemal 25 lat wspiera gwiazdy sportów zimowych, w tym narciarzy. W tym sezonie marka rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi” ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

ilustracjastrzałka

Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764