logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kategorie, punktacja i przewodniczący jury KTR

   17.02.2018, przeczytano 1433 razy
ilustracja

Czy można iść do przodu, mając trzy nogi? Nawet trzeba. Dlatego teraz w konkursie KTR są trzy kategorie główne, w których można zgłaszać swoje prace. Communication, Craft i Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kategorie%2C-punktacja-i-przewodniczacy-jury-ktr,35490,artykul.html

Nowa punktacja w Konkursie

Gdyby milczenie było złotem w KTR, to byłoby warte 15 punktów. Za srebro dajemy teraz 10, za brąz 5, a za nominację 1 punkt. To ułatwi liczenie, ale też sprawi, że trzeba będzie mieć aż 16 nominacji, żeby wygrać z pracą z jednym złotem. Proste, prawda? I teoretycznie możliwe…

Bas Korsten przewodniczącym jury KTR

Bas Korsten jest dyrektorem kreatywnym oraz jednym z partnerów zarządzających w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.

Bas jest absolwentem studiów inżynierskich. W 1992 ukończył Logistykę i zarządzanie, zaś dwa lata później na Uniwersytecie Nijmegen (Holandia) uzyskał również stopień naukowy w ramach studiów biznesowych. Szybko jednak zdał sobie sprawę, że minął się z powołaniem, i skierował swoje zawodowe kroki w kierunku rynku reklamy. Zaczynał w 1997 roku jako junior copywriter w Result DDB. Dwa lata później został członkiem zarządu oraz wygrał tytuł Agencji Roku 1999 i 2001. W 2004 roku założył agencję Selmore, a w 2008 Nothing (stworzył w niej nowy sport o nazwie FootGolf, który jest obecnie uprawiany na całym świecie). Pod koniec 2011 dołączył do J. Walter Thompson Amsterdam, gdzie jest odpowiedzialny za strategiczny i kreatywny rozwój agencji oraz jej klientów.

Bas wraz został wymieniony jako jeden z 50 najbardziej kreatywnych osób roku 2016 przez AdAge’s Creativity 50. W zestawieniu oprócz niego znaleźli się między innymi Tom Ford, Beyoncé, Prince I David Bowie. W kolejnym roku Bas znalazł się również  z zestawieniu „10 Globalnych Liderów Kreatywnych, którzy na nowo wymyślili Reklamę i Branżę Reklamową”.

W sumie Bas zdobył 30 Cannes Lions, w tym 2 Grand Prix, 11 Ołówków D&AD oraz wiele innych krajowych i międzynarodowych nagród.

Źródło: SKM SAR

www.ktr.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764