logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kierownictwo nugg.ad: stanowisko CEO zajmie Martin Hubert

  PR 20.04.2015, przeczytano 763 razy

Od 1 maja 2015 roku Martin Hubert przejmie kierownictwo w nugg.ad, firmie specjalizującej się w kierowaniu reklam do konkretnej grupy docelowej. Martin Hubert był wcześniej Dyrektorem Zarządzającym Ströer Digital Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kierownictwo-nugg.ad%3A-stanowisko-ceo-zajmie-martin-hubert,24586,artykul.html

Hubert skoncentruje się na rozbudowie sieci sprzedaży na arenie międzynarodowej i poszerzaniu portfolio firmy w zakresie zarządzania danymi. Karim H. Attia i Stephan Noller, sprawujący dotychczasowe kierownictwo, będą nadal pracować dla firmy w funkcji doradców.

Martin Hubert pracował dla Interone Worldwide GmbH, spółki zależnej grupy BBDO oraz jako Dyrektor Zarządzający w agencji marketingu efektywnościowego eprofessional GmbH, zanim przeszedł do Ströer Digital Group. Na ostatnim stanowisku był odpowiedzialny za działania operacyjne z wydawcami segmentu premium, promocję i sprzedaż powierzchni reklamowych w urządzeniach mobilnych oraz rozwój technologiczny.

Martin Hubert dysponuje tym samym nie tylko bogatym doświadczeniem w zakresie internacjonalizacji i dystrybucji, lecz wyróżnia się szczególnie swoją wiedzą w dziedzinie technologii i zarządzania danymi. Hubert o swoich nowych zadaniach: „nugg.ad dysponuje ogromną wiedzą w zakresie marketingu grup docelowych i na wielu rynkach cieszy się uznaną pozycją elastycznej i neutralnej platformy. Cieszę się na współpracę z silnym i zgranym zespołem. Razem będziemy mogli zaoferować naszym klientom inteligentne rozwiązania produktowe, szczególnie w zakresie Premium Programmatic i zarządzania danymi."

Dr Detlev Ruland, Członek Kadry Zarządzającej działu Post - eCommerce - Parcel oraz Przewodniczący Rady Nadzorczej nugg.ad AG: „Serdecznie witamy pana Martina Huberta w nugg.ad. Jesteśmy przekonani, że będzie nadal kontynuował kurs wzrostu firmy. Pan Martin Hubert wnosi głęboką i obszerną wiedzę o branży, jak też bogate i cenne doświadczenia zdobyte w jego dotychczasowej pracy, a to spotyka się bardzo rzadko. Równocześnie bardzo dziękujemy panu Stephanowi Nollerowi oraz panu Karimowi H. Attia za to, że kierując rozwojem nugg.ad w ostatnich latach rozwinęli prężną firmę specjalizującą się w bardzo skutecznym marketingu grup docelowych, która stała się jednocześnie pionierem branży w zakresie ochrony danych osobowych w Europie. Dlatego też cieszymy się z faktu, że pan Stephan Noller i pan Karim H. Attia nadal będą doradczo wspierali nugg.ad.

Źródło: nugg.ad

www.nugg.ad

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764