logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe kolory folii samochodowych Avery Dennison SWF Colorflow

  PR 17.04.2018, przeczytano 3027 razy
ilustracjastrzałka

Avery Dennison Supreme Wrapping Film ColorFlow to wyjątkowa seria folii samoprzylepnych przeznaczona do zmiany koloru pojazdu. Dużą popularnością cieszą się nie tylko standardowe kolory ale także te z efektem przejścia tonalnego – znane także jako „Kameleon". Już w tym tygodniu 6 nowych kolorów będzie dostępnych w sprzedaży, również na metry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-kolory-folii-samochodowych-avery-dennison-swf-colorflow,36187,artykul.html

Avery Dennison Supreme Wrapping Film (SWF) to nowoczesne folie samoprzylepne do zmiany koloru wykorzystywane zarówno do częściowego jak i całościowego oklejania pojazdów. Z uwagi na zastosowaną dwuwarstwową technologię produkcji posiadają doskonałe parametry rozciągliwości oraz odporności na rozrywanie. W produktach zastosowano wysokiej klasy klej Easy Apply RS aktywowany dociskiem dzięki, któremu folia pozostaje repozycjonowalna tak długo jak zależy na tym aplikatorowi.

Najważniejsze cechy Supreme Wrapping Film ColorFlow:

  • grubość 81 mikronów,
  • dwuwarstwowa folia wylewana o wysokiej jakości,
  • prosta i szybka aplikacja z możliwością repozycjonowania, technologia zapobiegająca powstawaniu pęcherzy powietrza – to wszystko dzięki klejowi EasyApply RS,
  • folia sprawdza się także przy aplikacji na nierównych powierzchniach oraz w głębokich przetłoczeniach,
  • idealna do całościowego oklejania samochodów (pojazdów),
  • 12 kolorów, w tym 6 nowych, zarówno w satynie jak i połysku, dostępne w rolkach 1,52x25mb,
  • produkt trwały nawet do 4 lat,
  • długotrwała usuwalność (LTR).


Nowe kolory folii będą dostępne w sprzedaży sieci Integart już w tym tygodniu. Na uwagę zasługuje fakt, że folie będzie można także nabyć na metry.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764